۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
کد خبر: ۲۳۱۵۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس گفت : با توجه به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل وتوجه به ترویج و اشاعه فرهنگ عمومی آن ایجاد پایگاه علمی را از ضروریات خوانده و اعلام داشت در همین راستا و به منظور تحقق اهداف پدافند غیرعامل و همچنین ترویج اصول و مفاهیم پدافندغیرعامل، آموزش و پژوهش،حمایت از پایان­ نامه­ ها و طرح­ها، برگزاری همایش­ها و نشست­های تخصصی در زمینه های مرتبط با پدافند غیرعامل انجمن علمی پدافند شعبه استان فارس راه اندازی گردیده است.
به گزارش پایداری ملی، با توجه به موقعیت راهبردی استان پهناور فارس در پهنه جنوبی کشور و برخورداری آن از زیرساخت­های متعدد در زمینه کشاورزی، صنعت، گردشگری، این استان را با آسیب­ پذیری بالایی در برابر انواع تهدیدها مواجه نموده است. آموزش و ترویج علوم پدافند غیرعامل، می­تواند گامی در راستای حفظ حاکمیت ملی-سرزمینی، کاهش آسیب­ پذیری، افزایش بازدارندگی و تسهیل مدیریت بحران تلقی شود.

انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران در سال 1389 به ریاست سردار پاسدار دکتر غلامرضا جلالی  با هدف تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه همه جانبه کشور (1404)، تسهیل آموزش و پژوهش در زمینه پدافند غیرعامل، فرهنگ­سازی و استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد تشکیل شده و در سال 1393 موفق به دریافت درجهA از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است. این انجمن در راستای فعالیت موثر و گسترده اقدام به راه­ اندازی شعب استانی و حمایت از آنها نموده است

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس گفت : با توجه به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل و توجه به ترویج و اشاعه فرهنگ عمومی آن ایجاد پایگاه علمی را از ضروریات خوانده و اعلام داشت در همین راستا و به منظور تحقق اهداف پدافند غیرعامل و همچنین ترویج اصول و مفاهیم پدافندغیرعامل، آموزش و پژوهش،حمایت از پایان­ نامه­ ها و طرح­ها، برگزاری همایش­ها و نشست­های  تخصصی در زمینه های مرتبط با پدافند غیرعامل انجمن علمی پدافند شعبه استان فارس راه اندازی گردیده است . تا بتواند گام های موثری در ارتباط با الزامات پدافند غیرعامل برداشته شود . بر اساس هماهنگی های انجام شده مکان استقرار موقت شعبه استان فارس در محل ساختمان مرکزی مدیریت دانشگاه شیراز بوده که انشاالله درگام بعدی، شناسایی و جذب نیرو های علاقمند و متعهد در این زمینه به منظور تشکیل انتخابات هیات مدیره انجمن انجام خواهد گرفت .

به همین منظورجهت اطلاع رسانی، دعوتنامه هایی از طرف انجمن و پدافند غیرعامل استانداری به نهادهای ذیربط ارسال گردیده تا پس از برگزاری انتخابات این انجمن و تشکیل هیئت مدیره رسماً کار خود را آغاز نماید .

وی خاطر نشان کرد که جهت  عضویت با شماره تلفن 07136282969 دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دانشگاه شیراز تماس گرفته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر