۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۲۳۰۷۵
مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با رویکرد اصلاح و سرویس شبکه های ۲۰ کیلوولت توزیع برق در حوزه مدیریت برق شهرستان خدابنده برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی ،مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با رویکرد اصلاح و سرویس شبکه های ۲۰ کیلوولت توزیع برق در حوزه مدیریت برق شهرستان خدابنده برگزار شد.

در این مانور ۴۵ تن از پرسنل آن مدیریت در قالب ۱۰ اکیپ عملیاتی حضور داشتند که طی آن ۷کیلومتر از خروجی سجاس طبق سناریوی از پیش تعیین شده بطور ضربتی اصلاح و سرویس شد.

در مانور یاد شده از اکیپ های عملیاتی جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و فوریت های پزشکی،فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خدابنده دعوت به عمل آمد و مدیریت های توزیع برق شهرستان ابهر وخرمدره نیز به عنوان امورهای اجرایی معین در آماده باش قرار گرفتند و در نهایت  پرسنل واحدهای اجرایی با رعایت نکات ایمنی فردی و گروهی طبق زمانبندی از پیش تعیین شده و با بهره گیری از نقشه های GIS  عملیات ساماندهی هفت هزار متر شبکه ی فشار متوسط را با موفقیت انجام دادند.

گفتنی است با اجرای مانور مدیریت بحران وپدافند غیرعامل برروی فیدر شهر سجاس ضمن  افزایش قابلیت اطمینان شبکه ،  نقاط حساس مورد تغذیه از شبکه ی توزیع برق در سطح شهرستان خدابنده امن و ساماندهی شد ، همچنین در این عملیات تعداد ۶ اصله پایه سیمانی ،۴۰ عدد مقره سیلیکونی ثابت،۱۲ عدد کنسول، ۲۰دستگاه فیوز کات اوت ، ۷۰عدد کلمپ ،۵۰ عدد اسپیسر تعویض و برای بهره برداری از این پروژه مبلغ  ۹۵۰میلیون ریال اعتبار صرف شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر