۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۲۹۶۲
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان با بیان اینکه ضرورت صیانت از منابع ملی امروز به عنوان یک اصل در جامع پذیرفته شده است، گفت: باید بدانیم صنعت برق سنگ بنای اقتصاد کشور است.
به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخایی پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان درباره ضرورت تقویت تعامل دوجانبه، ابراز داشت: این همکاری و تعامل به عنوان یک زیرساخت برای تحقق شعار سال محسوب می شود که کارگروه انرژی استان با برگزاری نشست های متعدد و اجرای مصوبات این جلسات نقش بسیار سازنده ای در راستای اهداف پدافند غیرعامل تاکنون ایفا کرده اند.

وی افزود: انرژی برق مهمترین بستر توسعه جامعه است که باید همه نهادها و مسئولان برای حفاظت و حراست از تاسیسات زیربنایی برق که سنگ بنای اقتصاد کشور محسوب می شود ساعی و پیشگام باشند که با برنامه ریزی برای ساماندهی مولدهای برق اضطراری ادارت و به روز کردن تجهیزات مربوطه می توان از بروز اختلال در خدمت رسانی دستگاه های اجرایی استان درمواقع خاص جلوگیری به عمل آورد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان نیز در این جلسه ضمن برشمردن اقدامات این شرکت در راستای گذشت از دوران گرما و اوج مصرف برق در استان، بیان داشت: همکاری های فی مابین شرکت برق و پدافند غیرعامل امروز به عنوان یک ضرورت محسوب می شود چراکه اهمیت این امر زمان بحران نمود پیدا خواهد کرد که با پیش بینی و تمهیدات لازم در شرایط حساس و تعامل این دو نهاد می توان از برور خسارات جلوگیری و آسیب های وارده را به حداقل رساند.

علی اکبر صباغ توضیح داد: همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی می تواند ما را در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان مجهز کند چرا که امروز دشمن در کمین ما است تا بتواند از این طریق ضربه مهلکی بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند لذا این همکاری ها می تواند از سیاست های کشور به نوعی پاسداری و صیانت کند.

وی افزود: با توجه به نقش انرژی در زندگی مردم، به خوبی می توان درک کرد که اهمیت کارگروه انرژی نیز از حساسیت بسیاری برخوردار است که باید برنامه ریزی مدون و پیش بینی جامع برای کاهش خطرات درمواقع ضروری را اجرایی کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر