۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۲۹۱۷

به گزارش پایداری ملی، جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران رزمایش پدافند زیستی جنوب شرق که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت:برای اولین بار در کشور رزمایش پدافند زیستی در سیستان و بلوچستان اجرا شد.

تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان رزمایش زیستی جنوب شرق کشور /تدوین دستورالعمل اجرایی قرارگاه پدافند زیستی کشور در زاهدان

جانشین قرارگاه زیستی کشور گفت: این رزمایش برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت در 20 اسفندماه سال 94 برگزار شد و در حین اجرای آن تیمی متشکل از کارشناسان پدافند غیرعامل کشور  واداره کل پدافند غیرعامل استان به ارزیابی عملکرد دستگاهای اداری استان پرداختند.

وی افزود: مهمترین دستاورد این رزمایش که هم‌اکنون بخش‌های مهمی از آن انجام شده است تدوین دستور العمل اجرایی قرارگاه پدافند زیستی کشور است و قرار است این دستورالعمل به دیگر استانها نیز برای اجرا ارائه شود.

جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور تصریح کرد: پدافند زیستی با هدف هماهنگی بین دستگاههای اجرایی به‌منظور جلوگیری از موازی‌کاری و رفع موانعی که ممکن است بر سر راه  انجام  اهداف دستگاه‌ها پیش بیاید فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت دستگاههای اجرایی استان در این رزمایش گفت:  این پدافند در حوزه‌های مختلفی شامل سلامت، منابع طبیعی، صادرات، کشاورزی  هواپیمایی و  هواشناسی فعالیت دارد.

تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان رزمایش زیستی جنوب شرق کشور /تدوین دستورالعمل اجرایی قرارگاه پدافند زیستی کشور در زاهدان

جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور گفت: دومین رزمایش قرارگاه پدافند زیستی کشور به عنوان مجموعه‌ای از اقدامات شامل رصد و پایش، آشکار سازی، هشداردهی، تشخیص، تصمیم و عملیات، کنترل، حفاظت،پس از استان سیستان و بلوچستان، در قم برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این مراسم در محل سالن اجتماعات استانداری  سیستان و بلوچستان وبا حضور مقامات استانی برگزار گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر