۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۲۸۸۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی عنوان کرد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در دیدار با ریاست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تقاضای بودجه مناسب برای امنیت وب سایت های استانی و نیز آموزش دستگاه های اجرایی در زمینه پدافند کرد.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان در دیدار با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به تشریح وضعیت وب سایت ها و پورتال های استان و نیز شبکه های داخلی دستگاه های اجرایی پرداخت و گفت: در زمینه امنیت وب سایت های حساس و حیاتی استان مشکلاتی وجود دارد که با همت مسئولین امر باید حل شد.

 جهانسری افزود: برآورد ما این است که در ماهها و سال های آینده هک وب سایت های ملی جای خود را به هک وب سایت های حساس استانی می دهد و در این زمینه باید با اقتدار وارد عمل شد و راههای نفوذ را بست.

جهت امنیت وب سایت ها و پورتال های استانی باید بودجه مشخصی معین گردد

جهانسری با اشاره به مصوبه های آخرین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گفت: دستور صریح استاندار محترم استان جناب آقای دکتر جبارزاده این است که مدیریت هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد به بهانه کمبود اعتبار از امنیت وب سایت های زیر مجموعه خود غافل شود. امنیت وب سایت ها و شبکه های داخلی ادارات باید به هر نحوی تأمین شود. جهانسری گفت: درخواست ما از ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی این است که برای تأمین امنیت وب سایت ها و شبکه های داخلی بودجه ای مناسب اختصاص یابد. جهانسری همچنین خواستار اختصاص اعتبار لازم برای طرح های پدافند غیرعامل سال 1396 و نحوه ورود به بخش شهرداریها شدند.

در ادامه ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،با تشکر از تلاش مجموعه عوامل پدافند غیرعامل استانداری اظهار داشتند که باید فضای پدافند غیرعامل را به یک فضای آشنا تبدیل کنیم تا برای همه ملموس باشد. 

دکتر بهبودی در ادامه جلسه در مورد بحث هک وب سایت ها، آموزش کارکنان و الزامی بودن پیوست پدافند غیرعامل در پروژه های عمرانی دستوراتی را صادر نمودند.

در انتهای این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به پایلوت شدن استان در مورد عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی توضیحاتی را در مورد نحوه کار ویژگی های اقتصاد مقاومتی با توجه به آسیب پذیری کشور در حوزه اقتصادی تایید کردند که با همدلی و همکاری تمامی دستگاه های زیر نظر سه قوه این امر میسر خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر