۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۲۸۸۴
ستاد مبارزه با آفت مگس زیتون به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار و با حضور دکتر جمالی نماینده منتخب مردم شهرستان و مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان و نماینده قرارگاه زیستی و کارشناسان و مدیران استان و شهرستان در فرمانداری تشکیل شد.
ستاد مبارزه با آفت مگس زیتون به ریاست انصاری سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار و با حضور دکتر جمالی نماینده منتخب مردم شهرستان و مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان و نماینده قرارگاه زیستی و کارشناسان و مدیران استان و شهرستان در فرمانداری تشکیل شد .

انصاری با اشاره به تصویب طرح مبارزه با آفت مگس زیتون به عنوان تهدید زیستی در شورای پدافند غیرعامل استان از زحمات دکتر نجفی استاندار گیلان در این راستا تشکر کرد و بحث مبارزه با آفت مگس زیتون را برای شهرستان بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت : آفت مگس زیتون ضمن وارد کردن خسارات به باغداران زیتونکار رونق بازار زیتون و معیشت مردم شهرستان را تهدید می کند.

در اجرای مصوبات شورای پدافند غیرعامل استان در خصوص مبارزه با آفت مگس زیتون باید تسریع شود

وی در ادامه با یادآوری اهمیت بازار فروش محصولات زیتون در رودبار افزود : گرچه سهم ما از نظر مساحت زیر کشت زیتون در کشور زیاد نیست اما رودبار بازار عمده فروش محصولات زیتون در کشور به حساب می آید .

انصاری هدف از تشکیل این ستاد را هماهنگی های لازم برای مبارزه با آفات و اصلاح باغات بیان کرد و اذعان داشت : باید به صورت جهادی عمل کنیم تا آسیب ها به حداقل کاهش یابد.ایشان با ابراز نگرانی از گسترش آفت مگس زیتون در رودبار افزود: زمان طلایی برای مقابله با آفت مگس زیتون بسیار مهم است.

در اجرای مصوبات شورای پدافند غیرعامل استان در خصوص مبارزه با آفت مگس زیتون باید تسریع شود

سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت شهرستان در مبارزه با این آفت تأکید کرد و با اشاره به مصوبه شورای پدافند غیرعامل استان مبنی بر توزیع 150 هزار کارت زرد رایگان در بین باغداران از مسئولان جهاد کشاورزی استان خواست اجرای این مصوبه را هرچه زودتر در دستور کار خود قرار دهند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر