۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۲۸۶۶
معاون بسیج و امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون بسیج و امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور، حوزه سایبر و زیستی را در بحث پدافند غیرعامل مهم دانست و گفت: باید دراین حوزه ها مراقبت بیشتری داشته باشیم.
به گزارش پایداری ملی، معاون بسیج و امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور روز چهارشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی رابطان پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی البرز در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تهدیدات پیچیده ای را امروز شاهد هستیم که باید هرچه سریعتر برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: لایه های زیستی، سایبری، مردم محور، کالبدی از جمله موضوعات مورد توجه در بحث پدافند غیرعامل است که درصدد آن هستیم تا با آموزش های بیشتر دراین زمینه هرچه کیفی تر عمل کنیم.

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور:گفت: اکنون با اجرای کارگاه های آموزشی در استان های کشور به دنبال فرهنگسازی و نهادینه کردن هرچه بیشتر موضوعات پدافند غیرعامل هستیم.

وی اضافه کرد: این آموزش ها از رابطان و مدیران حوزه پدافند غیرعامل شروع شده و با آموزش کارشناسان و مردم دراین زمینه در تلاش برای فرهنگسازی هرچه بیشتر هستیم.

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: براین اساس 18 استان کشور با اجرای طرح آموزشی ویژه از بهمن ماه سال 94 از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

وی گفت: دراین کارگاه های آموزشی موضوعات سایبری ، مردم محور ،فضای عمومی ، زیست محیطی بصورت تخصصی و با طرح سوال و جواب مورد توجه قرار گرفته است .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر