۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۲۸۰۲
مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:
مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دیدار با سرپرست پدافند غیرعامل استانداری سمنان، فرهنگ سازی در عرصه پدافند غیرعا مل را در جامعه امر مهم و ضروری برشمرد.
به گزارش پایداری ملی، محمدرضا سوقندی، با اشاره به اهمیت، جایگاه و منزلت پدافند غیرعامل در مصون سازی و بازدارندگی تهدیدات دشمنان در جامعه اسلامی، بر ترویج و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ پدافند غیرعامل تاكید كرد.

وی افزود: می توانیم با كمك دست اندركاران و تلاشگران عرصه ادبیات، هنر و رسانه ها و مطبوعات، به تبیین نقش و تاثیر بسزای پدافند غیرعامل در سطح استان، گام های بزرگی را تحقق بخشید.

در این دیدار همچنین سرپرست اداره كل پدافند غیرعامل استانداری بر همكاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های فرهنگی در امر توسعه پدافند غیرعامل در سطح استان تاكید نمود.

ایرج كارخائی با اشاره به تاكیدات و عنایات مقام معظم رهبری در اجرایی و عملیاتی نمودن مقوله پدافند غیرعامل در كشور خاطرنشان کرد: بی شك برای تحقق اهداف و رسالت این موضوع، نیازمند كمك و مساعدت همه دستگاه های اجرائی خصوصا سازمان های فرهنگی و هنری و رسانه ای هستیم .

وی فرهنگ سازی در این امر را مهم برشمرد و عنوان کرد: در این عرصه طرح های مختلفی مد نظر است كه با كمك اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام خواهد پذیرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر