۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۲۷۷۹
استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: پژوهش و پدافند غیر عامل مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
به گزارش پایداری ملی، محمد رضا صالحی در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: پژوهش محور توسعه استان است، بنابراین برای رسیدن به هدف این امر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: همچنین مسائلی مانند پرداخت حقوق نیروهای طرحی نیز در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

صالحی ادامه داد: باید اجرای پروژه های مستمر مانند پایش بیماری های مشترک بین انسان و دام توسط اداره ای همچون دامپزشکی در استان اجرایی شود.

وی به مسئله پیش گیری اشاره کرد و توضیح داد: اگر به پیش گیری از بروز بیماری در تاکستان های این استان توجه می شد هم اکنون باغات انگور با چنین مشکلاتی مواجه نبود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: باید اعتباراتی به منظور پیش گیری از بروز این بیماری در سال آینده اختصاص داده شود تا در سال آتی با بروز این بیماری در باغات انگور استان مواجه نباشیم.

وی همچنین بر واگذاری طرح های قابل واگذار از سوی ادارات به بخش خصوصی تاکید کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: تاکید بنده در استان خلاف قانون کار نکردن است.

صالحی همچنین از افتتاح دو سد در استان خبر داد و گفت: سد غلامان طی هفته دولت و یک سد دیگر در پایان سال مالی افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: میزان اعتبارات با برنامه ها هم خوانی ندارد، برنامه های استانی و شهرستانی بیشتر از مقدار اعتباراتی است که در اختیار داریم بنابراین پیشنهاد می کنم جدا از جلسه شورای برنامه ریزی استانی و شهرستانی این برنامه ها را تدوین کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر