۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۲۷۳۸
معاون فرماندار شهرستان عباس آباد:
علیرضا صفری در دومین جلسه پدافند غیر عامل اظهار داشت : دشمنان اسلام به دنبال دستیابی به هر فرصتی برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی می‌باشند.

دشمنان اسلام به دنبال دستیابی به هر فرصتی برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی می‌باشند

به گزارش پایداری ملی، علیرضا صفری در دومین  جلسه پدافند غیر عامل اظهار داشت : دشمنان اسلام به دنبال دستیابی به هر فرصتی برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی می‌باشند

معاونت فرمانداری این شهرستان  ضمن تشکر از حضور منظم و اکثریت اعضا، اظهار نمود : دشمنان اسلام به دنبال دستیابی به هر فرصتی برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی می‌باشند و در این راه به روشهای مختلف تهدیدات متنوعی را متوجه ما می‌نمایند.

صفری موضوعات پدافند غیرعامل را بسیار مهم قلمداد کرده و ابراز نمود : جنگ نرم و نفوذ در عقاید و باورهای مردم مورد هدف دشمن بوده و در این راه از طریق ابزارهای زیادی همچون ماهواره، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سعی در تغییر نگرش و حتی رفتار اجتماعی مردم دارد.

در ادامه پرویز قاسمی دبیر جلسه، ضمن تاکید بر ارسال لیست برنامه‌ها و اهداف کلیدی توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برنامه‌های اصلی دبیرخانه را بازدید گروهی و کارشناسی از تاسیسات مهم، پیگیری و مجهز نمودن مراکزی همچون درمانگاه‌ها و نانوائی‌ها به سوخت جایگزین و بررسی کیفیت آب شرب شهرستان اعلام نمود.

وی از برگزاری  یک دوره آموزشی در مردادماه خبر داد و  همچنین از علاقه مندان خواست در  چهارمین همایش پدافند سایبری که در مورخ 24 مرداد ماه در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار خواهد شد شرکت  نمایند .ثبت نام برای شرکت در این همایش تا 5 مرداد رایگان می‌باشد.

سپس نمایندگان ادارات شهرستان به ارائه گزارش در خصوص پیشرفت برنامه‌ها و اهداف سال جاری خود پرداختند.

دشمنان اسلام به دنبال دستیابی به هر فرصتی برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی می‌باشند

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر