۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۲۷۲۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان این که حوزه آب برای جامعه مهم و اساسی است، افزود: این حوزه باید مورد توجه خاص و دقت نظر ویژه قرار گیرد.

ایرج کارخایی در دیدار با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان استان بر ضرورت رعایت الزامات پدافند غیر عامل در تاسیسات آبرسانی و طرح های عمرانی در بحث آب به ویژه حوزه شهری تاکید کرد.


وی افزود: یکی از سیاست های راهبردی پدافند غیر عامل مصون سازی، بازدارندگی و ایجاد تمهیدات بسترهای لازم برای ادامه خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم در مواقع اضطراری است که باید مسائل اساسی در حوزه پدافند غیرعامل در همه بخش ها مورد توجه قرار گیرد.


کارخایی خاطرنشان کرد: همه مدیران در دستگاه های اجرایی باید در خصوص آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل برای همکاران و مخاطب ها، پیش بینی ذخیره آب برای مواقع اضطراری، احصا آسیب پذیری ها و تهدیدات حوزه آب و اتخاذ راه کارهای لازم، توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان برگزاری رزمایش و تمرین در سطوح مختلف برای سنجش میزان آمادگی و هماهنگی همه دست اندرکاران این حوزه در مقابله با بحران، نگاه ویژه به نقش معین بودن شرکت برای استان های همجوار مانند تهران و خراسان رضوی و حضور فعال و همه افزایی و همکاری هرچه بیشتر با کارگروه تخصصی آب شورای پدافند غیرعامل استان را از اهم انتظارات اداره کل پدافند غیرعامل از شرکت آبفا ذکر کرد.


در این دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان از اقدامات این شرکت برای استمرار خدمات رسانی به مردم استان در حوزه آب و تدابیر اتخاذ شده برای به حداقل رساندن محدودیت ها با توجه به مشکلات عدیده موجود در تأمین آب مصرفی مردم و اقدامات شرکت در حوزه پدافند غیرعامل و تنگناهای موجود، گزارشی ارائه داد.


محمد طاهری تامین آب برای مردم استان را از جمله مهم ترین سیاست ها و راهبردهای شرکت آب و فاضلاب استان برشمرد و افزود : تمام تلاش شرکت تامین آب آشامیدنی مردم در شهرهای مختلف استان است.


وی تصریح کرد : با توجه به فصل گرما و پیک مصرف تلاش می شود آب مصرفی مردم تامین گردد و در این زمینه مردم با مشکلی برخورد نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر