۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۲۶۹۴
در این جلسه بر ساحتار اداری پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی و ضرورت آموزهای تخصصی، رزمایش و همایش تأکید شد.

 اولین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب استان آذربایجان شرقی برگزار شد:

جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافندغیرعامل استان آذربایجان شرقی  با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان، مدیر کل امنیت و انتظامات استانداری ، مدیران و اعضاء کارگروه تخصصی انرژی و آب به میزبانی شرکت برق منطقه ای برگزار شد .

 در این جلسه که به ریاست مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد، طرحهای مطالعاتی و پژوهشی، امنیت اطلاعات و پدافند سایبری، مانور و رزمایش، آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، حفاظت و امنیت فیزیکی زیرساختها، اجرای طرحهای پدافند غیرعامل، چشم اندازطرحها مورد بحث و تبادل نظر اعضاء کارگروه قرار گرفت.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و اعضای کارگروه  در رابطه با   اهمیت زیرساختهای حوزه انرژی و آب ( زیرساختهای برق ، آب ، گاز ، نفت و ارتباطات )، تهدیدات و مخاطرات ویژه این حوزه  و ضرورت شناسایی و ارائه طرحها و برنامه های مقابله با تهدیدات دشمن جهت تداوم خدمات رسانی، افزایش ظرفیت وکاهش آسیب پذیری مطالبی را بیان کرد. سردار جهانسری با تأکید بر آموزشهای عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل به سرمایه گذاری در مورد انرژی های نو تأکید کرد و افزود: راهکار ویژه صنعت برق جهت کاهش وابستگی به تولید متمرکز و پیامدهای ناشی از آن تمرکز و سرمایه گذاری در انرژی های نو است. در ادامه جلسه، دبیر کارگروه، برنامه های کارگروه در سال 95 را تشریح کرد. اعضاء کارگروه نیز بر ضرورت ایجاد ساختار مناسب پدافند غیرعامل در دستگاهها و بکارگیری نیروهای متخصص پدافندغیرعامل در این ساختارتأکید کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر