۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۲۲۶۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: رزمایش پدافند غیرعامل با هدف ارزیابی و افزایش توانمندی های نیروهای انتظامی و ادارات خدمات رسان در این شهرستان اجرا شد.
 سرهنگ اسفندیار احمدی روز دوشنبه در مراسم پایانی این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش با شرکت یگان های انتظامی، گروه ها و تیم های عمل کننده مدیریت بحران شهرستان خوی در مدت چهار ساعت با موفقیت اجرا شد.

وی اجرای این رزمایش را موجب ارتقای آمادگی نیروهای عمل کننده در حوادث غیر مترقبه اعلام کرد و افزود: نحوه خدمات رسانی و انتقال ستاد فرماندهی انتظامی و ارزیابی میزان آموزش امداد و نجات از هدف اصلی این رزمایش بود.

سرهنگ احمدی اطفای حریق، امداد و نجات، انتقال مصدومان فرضی به مراکز درمانی، ایجاد مرکز ارتباطی مخابراتی و راه اندازی ستاد موقت انتظامی را از مهمترین بخش های این رزمایش عنوان کرد.

حسین سیوانی رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خوی هم در این مراسم با تقدیر از نیروهای شرکت کننده گفت: در این رزمایش هماهنگی خیلی خوبی بین نیروهای انتظامی و سایر نیروهای عمل کننده از جمله دستگاه های امداد و نجات در شرایط بحران ایجاد شده بود و همه نیروهای شرکت کننده با احساس مسئولیت در این رزمایش توان خود را به نمایش گذاشتند.

تعامل و همکاری نیروهای عمل کننده در حوادث غیر مترقبه از جمله بخش های این مانور بود که با موفقیت انجام شد.

قرار است نظیر این رزمایش در شهرستان های ماکو و بوکان هم برگزار شود.

خوی در شمال استان آذربایجان غربی واقع است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر