۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۲۶۰۷
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از روند رسیدگی حقوقی پرونده متصدیان کارگاههای آلاینده و مزاحم شهرستان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، عزیز عبدل زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای جلوگیری از فعالیت  واحدهای آلاینده و مزاحم که موجبات آلودگی هوای منطقه و تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم آورده اند، پایش مستمر و دوره ای و در صورت لزوم پیگیری حقوقی تخلف زیست محیطی این کارگاه ها در دستور کار این اداره قرار می گیرد.

وی افزود: با عنایت به تاکیدات این اداره در خصوص توقف فعالیت و انتقال به مکان مورد تایید محیط زیست و حتی با اعطای مهلت مناسب به این قبیل واحدها، متاسفانه برخی متصدیان با بی تفاوتی نسبت به اخطاریه های ابلاغی به فعالیت آلاینده خود ادامه داده که این امر منجر به پیگیری حقوقی موضوع از طریق مراجع قضایی شهرستان شد.
بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، عبدل زاده با اشاره به آلودگی ناشی از عملکرد غیراصولی و غیرمجاز کارگاه های ریخته گری و تاثیر آن بر محیط زیست و ساکنین منطقه اظهار داشت: در طی هفته جاری برای دو تن از متصدیان این کارگاهها قرار وثیقه مجموعا به مبلغ یکصد و هشتاد میلیون ریال صادر شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر