۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۲۲۵۷۰
خبرگزاری بسیج: معاون اجرایی شهرداری باقرشهر از برگزاری کلاس های آموزشی پدافند غیرعامل در شهرداری باقرشهر خبر داد .
به گزارش پایداری ملی؛ سیفی گفت: طبق دستور العمل سازمان پدافند غیرعامل و ابلاغیه استانداری تهران، شهرداری باقرشهر اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی پدافند غیرعامل کرده است .

وی هدف از برپایی کلاس های آموزش پدافند غیرعامل را بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان در موارد اضطراری وهمچنین آمادگی هرچه بیشتر آنان در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان به ویژه تهدیدات نرم اعلام کرد.

سیفی با اشاره به اینکه این کلاسها در سه بخش آموزش، همایش و فرهنگ سازی برگزار شده است، اظهار داشت: در بخش آموزش پدافند غیرعامل به ۴۵ نفر از کارکنان شهرداری باقرشهر آموزش های لازم در این خصوص را داده ایم و همچنین در بخش همایش محله ای در فرهنگسرای آفتاب ، عطر نرگس و استاد شهریار به برپایی کلاس ها اقدام کرده ایم .

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگ سازی تبلیغات محیطی در سطح شهر انجام داده ایم، تصریح کرد: در سطح شهر باقرشهر ۱۹ تبلیغ محیطی از جمله نصب بنرداشته ایم و همچنین در ادارات، فرهنگسراها، ساختمان های متعلق به شهرداری باقرشهر اقدام به چاپ پوستر نموده ایم .

وی با اعلام اینکه تا کنون یک دوره کلاس های آموزشی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: قرار است هر سه ماه یکبار در سال جاری آموزش و همایش محله ای و شهری داشته باشیم .

گفتنی است پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی گفته می شود که سبب کاهش آسیب‌پذیری نیروی‌انسانی، ساختمان‌‌ها، تاسیسات، تجهیزات و ... در صورت وقوع جنگ، انجام می شود.  


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر