۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۲۴۶۶
معاون فرماندار آران و بیدگل در جلسه پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار داشت: آموزش مردم و فرهنگ‌سازی از اصول اولیه و اساسی پدافند غیرعامل است که باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار بگیرد.
معاون فرماندار در جلسه پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار داشت: آموزش مردم و فرهنگ‌سازی از اصول اولیه و اساسی پدافند غیرعامل است که باید مورد توجه مسئولان و مردم قراربگیرد تا با افزایش آگاهی در مواقع ضروری بتوان از آنها جهت مقابله با حوادث استفاده نمود.

علی محمد یوسفیان افزود: اطلاع رسانی شفاف به مردم آمادگی آنان را در زمینه پدافند غیرعامل دو چندان می‌نماید لذا ادارات موظفند ضمن احصاء ظرفیت‌ها و امکانات، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و ادارات مرتبط با اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان، این موضوع را در برنامه‌های آموزشی خود لحاظ نمایند.

وی به برگزاری رزمایش پدافند پرتویی در منطقه کاشان اشاره کرد و ادامه داد: ادارات شهرستان کمبودها و نیازهای خود را در این موضوع شناسایی تا از طریق ستاد فرماندهی پدافند پرتویی در فرمانداری ویژه کاشان مورد پیگیری قرار گیرد و ادارات نیز همکاری لازم را جهت برگزاری بهتر و مطلوبتر رزمایش داشته باشند.

شایان ذکر است اعضای حاضر در این نشست ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های اداره تحت مسئولیت خویش در سال گذشته، برنامه‌های سال 95 در زمینه پدافند غیرعامل را عنوان نمودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر