۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۲۴۱۰
مجموعه تلویزیونی «سایبر» از شنبه (۱۹ تیرماه) با موضوع کلاهبرداری‌های سایبری و تخلف در فضای مجازی راهی آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

سعید کمانی درباره این سریال گفت: این مجموعه تلویزیونی درباره کلاهبرداری‌های سایبری و تخلف در فضای مجازی است و در فیلم‌نامه آن که توسط علیرضا آل‌یمین به نگارش در آمده است، از پرونده‌های واقعی بهره‌برداری شده است.

او با بیان اینکه این سریال در ۱۲ قسمت تولید شده است، یادآور شد: تقریباً هر چند قسمت از آن یک قصه مستقل را روایت می‌کند. البته یک شخصیت مشترک محوری با نام «سروان فروزان» در تمام این داستان‌ها وجود دارد که نقش آن را روح‌الله کمانی بازی می‌کند.

او سریال «سایبر» را آموزشی دانست و درباره ویژگی‌های آن توضیح داد: در این مجموعه تلویزیونی به کلاهبرداری‌هایی پرداخته می‌شود که اغلب آدم‌های معمولی با آن‌ها مواجه می‌شوند؛ به عنوان مثال شیوه‌های کلاهبرداری توسط کارت بانکی افراد را به نمایش گذاشته‌ایم. به همین منظور نویسنده سریال تعداد زیادی از پرونده‌های پلیس فتا را مطالعه کرده و بعد فیلمنامه را بر اساس این پرونده‌ها نوشته است؛ به عبارتی می‌توان گفت ۸۰ درصد اتفاقاتی که در این سریال به تصویر کشیده می‌شود، واقعی هستند.

به گفته سعید کمانی، هدایت‌الله سجادی و سرهنگ احمدی از پلیس فتا، مسوولیت مشاوره به نویسنده و کارگردان سریال «سایبر» را به عهده داشته‌اند.

در سریال «سایبر» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی سعید کمانی، بازیگرانی چون قاسم زارع، شهروز ابراهیمی، سجاد دیرمینا، نیلوفر شهیدی و سارا منجزی ایفاب نقش می‌کنند. این  مجموعه تلویزیونی از ۱۹ تیرماه ساعت ۲۳  از آنتن شبکه پنج سیما به مدت ۳۵ دقیقه راهی آنتن می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر