۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۲۲۶۹
فرماندار بویراحمد با اشاره به نقش تاثیرپذیر پدافند غیرعامل در تمامی برنامه‌ها و پروژه‌ها گفت: مدیران شهرستانی و مدیران استانی در تمامی پروژه‌ها مقوله پدافند غیر عامل را لحاظ کنند.

 سید محمدکاظم نظری ظهر صبح امروز در جلسه پدافند غیر عامل مرکز کهگیلویه و بویراحمد که با رویکرد استماع و تبادل‌نظر اعضا و پیش‌بینی برنامه‌های پدافندغیرعامل برگزار شد، اظهار کرد: تاکیدات و دغدغه‌های رهبری در مطبوعات بیان و تاکید ایشان بر این مهم وظیفه مدیران را دو چندان می‌کند.

برای مقابله موثر و خنثی سازی تمهیدات و مصون سازی نقاط حساس و حیاتی  مرکز استان عملیاتی کردن پدافند غیر عامل ضروری است، گفت: در مقوله مدیریت بحران که روزانه با آن گریبانگیر هستیم و ارتباط تنگاتنگی با مدیریت بحران دارد.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: علاوه بر آمادگی و برنامه‌ریزی مدیران و آگاه سازی مردم رکن اصلی پدافند غیر عامل است که باید مدیران در مرکز استان به این مهم توجه کنند.

وی گفت: پیش‌بینی راه‌اندازی سامانه پیامکی ادارات ذی‌ربط و معرفی دو سایت در خصوص پدافند غیرعامل را لحاظ خواهیم کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پدافند غیرعامل از استان‌های برتر است، گفت: انتظار می‌رود مدیران شهرستانی و مدیران استانی در تمامی پروژه‌ها مقوله پدافند غیر عامل را لحاظ کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر