۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۲۱۵۵
استاندار اصفهان، حمیدرضا مومنیان فرماندار کاشان را به عنوان فرمانده «قرارگاه تاکتیکی پدافند پرتوی این شهرستان » منصوب کرد.
.
 در حکم استاندار اصفهان آمده است: با توجه به تشکیل قرارگاه تاکتیکی ویژه برگزاری رزمایش مرکز شهید احمدی روشن ، جنابعالی را به سمت فرماندهی این قرارگاه منصوب می نمایم، امید است با تدبیر و درایتی که در جنابعالی سراغ دارم بتوانید ماموریت های این قرارگاه در جریان رزمایش مورد نظر را فرماندهی و هدایت نمایید
رسول زرگرپور با اشاره به اینکه بموجب این حکم تمام دستگاه های دست اندرکار موظف به همکاری با جنابعالی هستند ، تاکید کرده است: ضروری است ایجاد هماهنگی های لازم بین اعضای قرارگاه و دستگاه های دست اندرکار همچنین فرمانداران محترم شهرستان های نطنز و آران و بیدگل برای اهداف و ماموریت های قرارگاه مورد توجه قرار گیرد.
بر اساس این حکم «راه اندازی قرارگاه تاکتیکی پدافند پرتوی» ، «راه اندازی کارگروه ها و تیم عملیاتی قرارگاه و راه اندازی تیم واکنش سریع» و «ایجاد هماهنگی لازم در سطح منطقه» بخشی از ماموریت های این قرارگاه مشخص شده است.
«برگزاری دوره های آموزشی لازم برالی ایجاد آمادگی کارگروه ها، تیم عملیاتی و مردمی» و «سازماندهی سازمان های مردم نهاد برای انجام آموزش های اقدامات پدافند پرتوی و رزمایش در قالب گروه های اجتماعی» از دیگر ماموریت های این قرار گاه است.
پیش از این، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از برگزاری رزمایش پرتوی کاشان در این شهرستان در نیمه دوم مرداد امسال خبر داده بود.
بگفته سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی افزون بر پیش بینی حضور چندین فروند بالگرد و هواپیما برای انتقال مجروحان فرضی در این رزمایش پرتویی، رادیو استانی نیز در نظر گرفته شده تا با برنامه هایی آموزش های لازم را به مردم ارائه دهد.
وی همچنین با بیان اینکه قم به عنوان استان پشتیبان در این رزمایش عمل می کند، افزود: فرمانداران شهرستان های آران و بیدگل و نطنز به علت همجواری و نزدیک بودن نیز در این رزمایش پرتویی حضور خواهند داشت.
شهرستان کاشان در 190 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر