۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۲۱۴۴
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان برای نابودی بیداری اسلامی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون الهام‌بخش ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه هستند.

سردار محمدرضا نقدی امشب در ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: امروز دنیا درگیر نبرد بین دو جبهه حق و باطل است که همه به خوبی آن را مشاهده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در گوشه گوشه جهان اسلام مبارزان ضد ظلم ادامه دارد و دشمن از این بیداری وحشت زده شده است و تمام تلاش خود را می‌کند تا این حرکت توفنده انقلابی را خاموش کند.

وی تصریح کرد: باید به گوشه گوشه جهان اسلام نگاه کنیم و ببینیم که در مصر، عراق، سوریه، لبنان، حجاز، یمن و امروز در بحرین چه خبر است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: واکنش عصبی، غیرعقلانی و وحشت‌زده رژیم آل خلیفه منحوس نسبت به مبارزات حق‌طلبانه و آزادی‌بخش مردم بحرین، عکس‌العمل‌ در مقابل موج توفنده انقلاب اسلامی ایران در جهان توسط دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران منطقه‌ای آنها هر روز بی‌آبروتر شده و ملت‌ها بیدارتر و امواج انقلاب‌ قوی‌تر می‌شود، به همین دلیل آمریکا و صهیونیست بین‌الملل کانون اصلی توجه و نیروی اصلی تخریبی خود را علیه کانون این بیداری اسلامی یعنی ایران متمرکز کرده‌اند.

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که این کانون جوشان معنویت و نور را خاموش کنند تا بقیه ملت‌ها و کشورهایی که به پا خاسته‌‌اند و امید و نقطه کانونی و الهام‌بخشان جمهوری اسلامی ایران است، حساب کار خود را کرده و عقب بنشینند.

سردار نقدی بیان کرد: دشمنان قطعاً در این کار شکست خواهند خورد، چراکه خداوند اراده کرده است تا نور خود را کامل کند و آنها نیز نمی‌توانند با دهان نجس خود نوری را که خداوند برافروخته خاموش کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: خداوند می‌خواهد نور خود را کامل کند، حالا باید ببینیم که آیا لیاقت داریم این کار را انجام دهیم و می‌توانیم در این جبهه سرباز خدا باشیم و اجر آن را ببریم یا دیگران این کار را به سرانجام می‌برند.

وی در پایان متذکر شد: این مسیر نورانی با سرعت در حال طی پیشروی است و ما باید تکلیف خود را در این راه انجام دهیم که حفظ پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به عنوان کانون الهام‌بخش ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر