۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۲۰۳۳
رئیس هواشناسی آذربایجان‌غربی:
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: روز پنجشنبه با توجه به افزایش سرعت باد بر روی کشور عراق، وقوع رخداد گرد و غبار برای مناطق جنوبی آذربایجان‌غربی پیش‌بینی‌ می‌شود.

مهدی صابری، به تشریح وضعیت هوای آذربایجان‌غربی تا چند روز دیگر پرداخت و اظهار داشت: از روز پنجشنبه این هفته تا اوایل هفته آینده با نفوذ و فعالیت سامانه ناپایدار در استان ضمن کاهش دما، شاهد ابرناکی، ورزش باد گاها" شدید و بارش رگباری توام با رعد و برق به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: برای روزهای پنجشنبه وجمعه ناپایداری‌ها از شدت بیشتری برخودار بوده و روز پنجشنبه با توجه به افزایش سرعت باد بر روی کشور عراق وقوع رخداد گرد و غبار برای مناطق جنوبی استان دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی کیفیت هوای ارومیه را از بعد از ظهر امروز تا فردا ناسالم خواند و تصریح کرد: سمت ورزش باد از جنوب غربی است.

صابری بارش تگرگ را پدیده دیگری عنوان کرد که برای صبح روز پنج‌شنبه پیش‌بینی شده است و بیان کرد: دمای هوای ارومیه صبح امروز 30 درجه و در خنک‌ترین ساعات روز فردا 10 درجه خواهد بود.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر