۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۱۷۵۷
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شاهرود:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی برای ایجاد اختلاف بین مردم و نظام از سوی دشمنان طراحی شده است.

حجت‌الاسلام علی شریفی ظهر امروز در گردهمایی بسیج کارمندی الحدید شاهرود اظهار کرد: پروژه نفوذی که رهبر فرزانه انقلاب بر آن تأکید دارند، برای ایجاد اختلاف بین مردم و نظام، جدایی ولایت با مردم و دوری از معنویت و ایمان برنامه‌ریزی و جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی دشمن نیز در همین ارتباط سازمان‌دهی شده است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در زندگی فردی و اجتماعی حرکت کنیم، چراکه ایشان با توجه به قرآن و سنت، جامعه را هدایت می‌کنند و دغدغه‌های ایشان با توجه به فکر و دوراندیشی است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به سبک زندگی اسلامی و لزوم توجه به فرهنگ ناب اسلامی گفت: تأکید رهبر انقلاب به سبک زندگی اسلامی، برای این است که دشمن تلاش دارد ذائقه ما را در زندگی فردی و اجتماعی تغییر دهد و در این مسیر، بسیار با دقت و حوصله و از طریق موضوعات فرهنگی و هنری پیش می‌رود.

شریفی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» برای همه افراد جامعه است؛ یعنی یک نوجوان و یک خانم خانه‌دار هم در این زمینه باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: این بدان معناست که کارهای ما باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی و مؤلفه‌های آن باشد؛ یعنی اصلاح الگوی مصرف که رهبری بر آن تأکید دارند و این مربوط به همه از کوچک و بزرگ می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی باید همه با هم متحد و همدل شویم و حول محور ولایت‌فقیه تلاش کنیم و در این راستا، نباید از توطئه‌های دشمن غافل شد و ترسید و باید همیشه بر خدا توکل داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر