۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۱۷۳۹
برای تحقق اهداف پدافند غیر عامل باید سه ضلع تعلیم و تربیت دانش آموزان، مربیان و اولیاء تواما فعال شوند.


معاون مدیر کل پدافند غیر عامل وزارت کشور در نشست کارگروه استانی پدافند غیر عامل در تالار معلم تبریز گفت:برای تحقق اهداف پدافند غیر عامل باید سه ضلع تعلیم و تربیت دانش آموزان، مربیان و اولیاء تواما فعال شوند.


 مولوی در نشست کارگروه استانی پدافند غیر عامل در تالار معلم تبریز با بیان اهمیت موضوع گفت: ظرفیت دستگاه تعلیم و تربیت به لحاظ وجود نیروی انسانی کارآمد و همچنین سر و کار داشتن با خیل عظیم دانش آموزان قابل قیاس با سایر دستگاهها نیست.

معاون مدیر کل پدافند غیر عامل وزارت کشور ادامه داد: نیروی انسانی پایه و اساس توسعه هر کشور است و آموزش و پرورش بعنوان محل تربیت این مهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: ما ظرفیت عظیمی در بدنه آموزش و پرورش داریم که فردای کشورمان را رقم خواهند زد.

مولوی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امروز توجه به سیستم دفاعی کشور در قالب پدافند غیر عامل امری ضروری است و باید این مهم در جامعه فرهنگ سازی شود.

وی آموزش و پرورش را بهترین مکان برای فرهنگ سازی این مهم عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ما بخواهیم بهترین نتیجه را در این خصوص کسب نماییم باید سه ضلع مربیان، دانش آموزان و اولیاء را تواما فعال نموده و مشارکت عمومی را تحقق اهداف این مهم جلب نماییم.

سردار حیدری نیر در ادامه گفت: گام اول در راستای آموزش پدافند غیر عامل توجیه مربیان است تا بتوانند به نحو مناسب اهمیت موضوع را به جامعه هدف انتقال دهند.

معاون امور استانهای سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: آموزش و پرورش به جهت اینکه با طیف عظیمی از جامعه سر و کار دارد تاثیرگذاری آن بسیار بیشتر از سایر دستگاهها است.

وی در پایان اضافه کرد: مجموعه سازمان پدافند غیر عامل علاوه بر برگزاری کارگاههای آموزشی بیش از 1600 رزمایش عملی در مدارس کشور در سال گذشته پیش بینی و اجراء کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر