۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۱۶۲۲
اولین جلسه کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استان همدان روز دوشنبه مورخ 20 /2/ 1395 به ریاست مدیر عامل آب منطقه ای استان و با حضور کلیه اعضاء در محل شرکت گاز استان برگزار گردید .

تشکیل کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استان همدان

در این کارگروه با توجه به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در تاسیسات زیربنایی از جمله ساختمانهای منابع آب ، خطوط انتقال آب و گاز و برق مدیر عامل آب منطقه ای استان گفت :باید با برگزاری جلسات مستمر کارگروه و تدوین برنامه های کارشناسی و پیگیری ایجاد پست سازمانی در تعدادی از دستگاههای عضو، موضوع پدافند غیرعامل و تاثیر و ارزش آن را در ادارات و شرکت های خدمات رسان پیشتر معرفی و کاربردی نمائیم .

در ادامه جلسه آقای حسینی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گفت : در سال 1395 که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است اعضاء کارگروه باید با تلاش مضاعف، فرهنگ بهینه مصرف کردن را در زمینه های آب ، برق ، گاز در غالب کارگاههای آموزش به مردم اطلاع رسانی کنند .

آقای حسینی گفت یکی از کارگروههای فعال شورای پدافند غیرعامل همین کارگروه انرژی و آب است که باید اعضاء آن تدابیر لازم را برای مواقع بحران از نگاه پدافند غیرعامل و دو سویه کردن ارائه خدمات خود بیندیشند .

آقای حسینی در ادامه گفت : در یک نظرسنجی از مردم شهر همدان حدود 73 درصد پدافند غیرعامل را شناخته اند که این امر با مدیریت استاندار محترم و برگزاری جلسات مستمر با حضور ایشان و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل جناب آقای الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی در کارگروههای یازده گانه محقق گردیده است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر