۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۲۱۵۷۵
شهردار مشگین‌شهر گفت: تکمیل سالن مدیریت بحران در مشگین‌شهر نیازمند تامین ۵ میلیارد ریال اعتبار است که قرار است مساعدت‌های لازم برای تکمیل ساختمان از طرف مسئولان مربوطه استانی انجام شود و اعتبارات لازم تامین شود.

 مظلومی در جریان بازدید از سالن مدیریت بحران در مشگین‌ شهر اظهار داشت: تکمیل ساختمان مدیریت بحران در مشگین‌شهر یکی از نیازهای اساسی شهرستان در مواقع وقوع بحران است که برای تکمیل این سالن چند منظوره، اعتبار 5 میلیارد ریال نیاز است.

وی تصریح کرد: در رایزنی‌های صورت گرفته، بازدید از ساختمان مدیریت بحران توسط مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل انجام شده و قرار است مساعدت‌های لازم برای تکمیل ساختمان از طرف مسئولان مربوطه استانی انجام شود و اعتبارات لازم تامین شود.

شهردار مشگین‌شهر مدیریت بحران و مقابله اصولی با بلایای طبیعی را نیازمند داشتن تجهیزات لازم دانست و گفت: برای اینکه در هنگام وقوع بلایای طبیعی شاهد کمترین خسارات مالی و جانی در سطح منطقه باشیم باید آگاهی‌های لازم را برای مقابله بهتر با حوادث را به مردم بدهیم.

مظلومی با اشاره به اهمیت برگزاری مانور پدافند غیرعامل تصریح کرد: برگزاری پدافند غیرعامل تاثیر بسزایی در اطلاع‌رسانی به مردم دارد و سبب کاهش خسارات در هنگام وقوع سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی می‌شود و نیاز است برای کاهش خسارات مالی نظیر خسارت اماکن مسکونی و تجاری نیز فرهنگ بیمه در بین مردم ترویج شود.

وی تکمیل سالن‌ چندمنظوره مدیریت بحران، رفع نقاط پرخطر در مسیر رودخانه‌ها، تقویت امکانات امداد و نجات و تجهیزات آتش نشانی شهرداری‌ها را از مهمترین برنامه‌ها در راستای کاهش خسارات به هنگام وقوع حوادث طبیعی دانست و افزود: در این زمینه همه نهادهای دولتی و دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر