۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۱۴۱۳
اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران
همایش تخصصی آموزشی پدافندغیرعامل صبح روز یکشنبه مورخ 95/02/12 با حضور کارکنان شرکت توزیع برق مازندران در باشگاه برق ساری برگزار شد.

همایش تخصصی پدافندغیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد.


همایش تخصصی آموزشی پدافندغیرعامل صبح روز یکشنبه مورخ 95/02/12 با حضور کارکنان شرکت توزیع برق مازندران در باشگاه برق ساری برگزار شد.

سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافندغیرعامل ضمن برشماری تهدیدات حوزه انرژِی، تهدید سایبری را تهدید غالب در صنعت برق دانست و خاطرنشان کرد امروز در جایگاهی ایستاده ایم که با همت متخصصین توانمند صنعت برق این تهدیدات را کنترل  وبی اثر نمودیم.

وی با اشاره به قرار داشتن در دوران پسا برجام، بررسی رژیم تحریم ها در دهه گذشته ، حوزه انرژی را یکی از اصلیترین محورهای تحریم دانست و گفت : تهدیدات آتی در حوزه تحریم ها به سمت حوزه مردم محور از جمله آب و برق در  حرکت می باشد که باید در این زمینه نیز ، اقدامات کاهش اثر تهدید را انجام دهیم .

فرج پور معاون قرارگاه پدافندسایبری کشور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه برقدرت داخلی در اقتصاد مقاومتی ، فضای سایبری را تسهیل کننده اقدام و عمل در این عرصه دانست و خاطر نشان کرد با کاهش آسیب پذیری در صنعت برق که زیر ساخت اصلی می باشد موجبات کاهش جرایم و پایدار سازی ارتباطات و حمل ونقل ، تولید و تامین پایدار گرمایش و سرمایش برای مردم فراهم می آوریم و اجازه خواهیم داد در هر شرایطی عملکرد این صنعت تداوم داشته باشد.

مهندس شهابی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع مازندران نیز از پایدار سازی شبکه توزیع استان خبر داد و خاطر نشان کردعلی رغم کارهای انجام شده ما در این زمینه دارای کسری اعتبار می باشیم که با توجه به ویژگی ها و قابلیت مازندران نیازمند توجه بیشتری از سوی مرکز می باشیم .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر