۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۱۴۰
سردار سلامی در کنگره شهدای منطقه۱۳:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سربازان مخفی انقلاب و سرشاخه‌های این قدرت تنومند در لبنان و غزه شکست‌های تاریخی به ارتش افسانه‌ای رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه امشب چهارشنبه در اولین کنگره شهدای منطقه 13 تهران، اظهار داشت: مطمئناً اگر شهدا نبودند کشور ما الان جزو کشورهای اشغال شده توسط کشورهای بیگانه‌ای بود که آرزوی تسخیر ایران را در سر دارند.

وی افزود:‌ شهدا شجاعانه برای آزادی این سرزمین و دفاع از ارزش‌های اسلام و مقابله با قدرت‌های بزرگ از وجود خود گذشتند. جنگ تحمیلی ما واقعاً یک جنگ جهانی بود و آمریکا، اروپا، شوروی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از یک طرف و ما به رهبری امام (ره) در طرف دیگر بودیم.

سلامی ادامه داد: دفاع مقدس معادل کل انقلاب بود و دشمن را در اولین گام با شکست مواجه کرد جنگ تحمیلی عامل امنیت ما و نقطه بازدارندگی کشورمان شد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پیش از انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی به راحتی با کشورهای عربی مقابله می‌کرد اما پس از انقلاب اسلامی سربازان مخفی انقلاب و سرشاخه‌های این قدرت تنومند در لبنان و غزه شکست‌های تاریخی به ارتش افسانه‌ای رژیم صهیونیستی وارد کردند و هیمنه غرب را از هم پاشیدند.

سلامی تأکید کرد: دشمن از همه ابزارهای مدرن، روش‌های سنتی و سناریوها استفاده کرد و با تهاجمات فرهنگی سنگین به دنبال جداسازی ایمان، قلب و ذهن جامعه از ارزش‌های اسلامی، رهبری و نظام استفاده کرد.

وی افزود: دشمن حتی از فتنه داخلی نیز استفاده کرد و می‌خواست ما را با مدل دو قطبی سازی فضای اجتماعی و سیاسی در معرض فشار داخلی قرار دهد اما هدایت‌های پیشوای بزرگ‌مان امام خامنه‌ای به همراه آگاهی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران باعث شد این توطئه‌ در ماه‌های اول خنثی شود.

سلامی ادامه داد: دشمن سپس به تحریم اقتصادی روی آورد و به نظر من اگر این تحریم در مورد خود آمریکا اعمال می‌شد قطعاً آنها در هفته‌ها و ماه‌های نخست تحریم فرو می‌ریختند. همه دروازه‌های تعامل اقتصادی را روی ایران بسته‌اند اما ملت ما هر روز افق جدیدی از پیشرفت را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فرمول 1+5 دیگر قادر نیست ملت ایران را از گام‌ نهادن در علوم نوین و هسته‌ای باز دارد ما امروز در اوج قدرت خود قرار داریم و به سمت آخرین گام‌های پیروزی پیش می‌رویم و این گردنه آخر است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر