۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۱۳۰۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رامهرمز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رامهرمز گفت: استاندار خوزستان سیلی به این عظمت که خسارت بزرگی را برجای گذاشته است آبگرفتگی ساده قلمداد می کند و به جای حضور میدانی در بین سیل زده ها، صرفا به بازدید هوایی اکتفا می کنند!

حامد شهریاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رامهرمز بیان داشت: حادثه دلخراش سیل در بخش های از خوزستان موجب خسارات جانی و مالی شدیدی شده است و کشاورزی این شهرها را نابود کرده است.

 

وی افزود: بخش ناگوار این حادثه طرح مسایل حاشیه ای از سوی استاندار و مسئولان برای کم اهمیت جلوه دادن و یک آبگرفتگی ساده قلمداد کردن این مسئله و خسارات بزرگ بود.

 

شهریاری با اشاره به اینکه بارها استانداری خوزستان بر حمایت از مردم و انجام خدمات به مردم محروم تاکید کردند گفت: استاندار که بر رفع محرومیت و کمک به مردم تاکید دارند چرا به مردم محروم بخش شعیبیه و اهو دشت که جمعیتی بالغ بر 25هزار نفر را در خود جاي داده است توجهی نمی کند؟

 

وی اظهار داشت: سیل در خوزستان  نزدیک به 8 روستا را کامل به زیر اب برده و 12روستا را  در محاصره خود قرار  داده و ميلياردها ريال به زمين هاي کشاورزي خسارت وارد کرده است ولی جناب مقتدایی فقط به بازدید هوایی و آب گرفتگی قلمداد کردن این مسئله بسنده می کند!

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی رامهرمز گفت: مشکلي که در صورت وجود يک سيل بند با پارامترهاي پدافند غيرعامل هيچگاه بوجود نمي آمد، اکنون به معضلي تبديل شده که جمع کثيري از مردم را گريبان گير خود نموده و از طرفي باعث اتلاف سرمايه عظيم بخش خصوصي و دولتي گرديده است



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر