۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۱۲۷۶
مدیرکل پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری:
مدیرکل پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری گفت: در توجه به بحث پدافند غیرعامل در حوزه اقتصاد مقاومتی می‌توان گفت حفظ وضع موجود یکی از اولویت‌ها و در واقع پایه عملیات توسعه محسوب می‌شود.

علی محمدی امروز اظهار کرد: در خصوص توجه به بحث پدافند غیرعامل در حوزه اقتصاد مقاومتی می‌توان گفت حفظ وضع موجود یکی از اولویت‌ها و در واقع پایه عملیات توسعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در چند سال گذشته در حوزه شیلات و دامداری که باعث ریشه‌کنی بعضی از مزارع پرورش ماهی و حتی دامداری‌ها در سطح این استان شد بیان داشت: در حال حاضر گسترش تب برفکی در حوزه استان‌های هم‌جوار چهارمحال و بختیاری زنگ خطری برای دامداران این استان است.

این مسئول تأکید کرد: همچنین در بحث پرورش ماهی‌های سردابی این استان در سال‌های گذشته، پرورش‌دهندگان این ماهی‌ها دچار خسارت‌های عمیقی به علل مختلف شده‌اند که توجه به بحث پدافند غیرعامل را دوچندان می‌کند.

محمدی با بیان اینکه وقتی در زمینه اقتصاد مقاومتی بحث می‌کنیم توجه به این نکته ضروری است که اگر گامی به جلو بر نمی‌داریم حداقل بتوانیم وضع موجود را حفظ کنیم افزود: از استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس شورای برنامه‌ریزی و رئیس شورای تأمین این استان انتظار می‌رود که به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی توصیه مؤکد در خصوص همکاری با موارد قرنطینه برای ورود دام به این استان را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر