۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۱۲۵۸
مدیر بحران شرکت آبفای زنجان خبر داد
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان زنجان از تهیه برنامه اقدام در شرایط اضطراری(EAP) در شرکت آبفای استان زنجان خبر داد.

اردوان سلطانی ظهر امروز در نخستین جلسه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان زنجان در سال جاری اظهار کرد: انجام مطالعات پدافند غیر عامل شهر زنجان از اولویت‌های کار و برنامه‌های سال 95 این دفتر است.

وی افزود: با توجه به اینکه سیستم آب‌رسانی در استان زنجان تشکیل شده از تامین، ذخیره و توزیع، مطالعه تاسیس این قسمت‌ها از نظر تهدیدهای طبیعی و انسان‌ساز باید انجام پذیرد تا در زمان بروز اتفاق بهتر بتوان مدیریت کرد.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان زنجان همچنین گفت: در سال 95 با انجام مانور آمادگی با حضور استان‌های معین قرار است آمادگی شرکت سنجیده شود.

سلطانی همچنین به تهیه برنامه اقدام در شرایط اضطراری (EAP) اشاره کرد و افزود: برنامه شرایط اضطراری برای همه تاسیسات باید تعریف شود و در موارد برجسته به صورت تابلو در محل تاسیسات نصب شود.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان زنجان خرید یک دستگاه تانکر آب سیار، ایجاد و تجهیز انبارهای اقلام ضروری و ایجاد و تجهیز تیم واکنش سریع در ستاد را از دیگر برنامه دفتر بحران در سال 95 اعلام کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر