۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۱۲۳۲
پیام سردار جلالی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی  29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن پیام سردار به شرح زیر می باشد:


باسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران در سال 57 به عنوان کامل ترین و ماندگارترین انقلاب در تاریخ بشریت به شمار می آید، آثار و برکات بی بدیلی را در تمامی ابعاد و اجزای کشور در بر داشته و روح معنوی و ارزش های انسانی و کرامت بشری را در کالبد جامعه دمیده است و حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) را در کشور پهناور ایران گسترانیده و ارزش ها و باورهای دینی را به سایر ملل صادر نموده است.

29 فروردین یادآور حماسه ای عظیم و برگ زرینی از تاریخ پرصلابت کشورمان است که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله العالی) یک روز تاریخی و پر مضمون و جزء خاطره‌ های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید. همواره تداعی کننده‌ تکرار حدیث دلاورمردی ها و فداکاری های فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی که به عنوان پیشگامان دفاع از عزت اسلامی و غرور ایرانی جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و اعتمادی که رهبر کبیر انقلاب حضرت روح ا... (ره) به ارتش داشته دستور صریح ایشان مبنی بر حفظ این نیروی قوام یافته انقلابی و مردمی را که با فداکاری خویش پاسخ شایسته ای به این اعتماد دادند.

حضور فرماندهان ارتش در صحنه های انقلاب و تقدیم شهدای گرانقدری همچون امیر سپهبد صیاد شیرازی، امیر ستاری و امیر بابایی که برای افزایش اقتدار انقلاب اسلامی و برای برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی در دنیا مجاهدت نموده گواه بر این مدعاست.  ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اقتدار و عزت اسلامی در دنیا که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و با اراده پولادین درصدد پاره کردن رشته های وابستگی به شرق و غرب بوده و زمینه خودکفایی و ساختن پیشرفته ترین تجهیزات نظامی را در ارتش فراهم کند و خود را در اوج اقتدار و آمادگی قرار دهند و با پیروی از مقتدای خویش که (شما می توانید) به مفهوم واقعی کلمه توانستند که این توانمندی و آمادگی را در ارتش جمهوری اسلامی ایجاد کنند و این صلابت و اقتدار را به رخ دشمنان بکشند و  نور امید را در دل مستضعفین عالم به ودیعه بسپارند.

 اینجانب روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به فرماندهان، خانواده گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان عزیز ارتشی، سربازان و تمام دلاور مردان حماسه آفرین نیروی زمینی، پدافند هوایی و دریایی ارتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون برای ملت شریف ایران و سلامتی و طول عمر با برکت برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان شریف ارتش را مسئلت می نمایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
اصغرزاده ورستاخیز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
1
0
انشاالله روزی برسد جهت دفاع از حرم ناموس مولای متقیان امام علی (ع) ما هم از نیز اعزام شویم خدا میداند در ناجا چقدر نیروی برای اعزام آماده اند
پاسخ