۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۱۱۶۷
اولین جلسه ادواری دبیران کارگروههای تخصصی دوازده گانه پدافندغیرعامل استان راس ساعت 9صبح روز یکشنبه مورخ 22/01/95 با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محل اداره کل پدافندغیرعامل برگزارشد.

اولین جلسه ادواری دبیران کارگروههای تخصصی دوازده گانه پدافندغیرعامل استان راس ساعت 9صبح روز یکشنبه مورخ 22/01/95 با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محل اداره کل پدافندغیرعامل برگزارشد.

نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل استان ضمن تبریک ایام سال نو و ایام رجب المرجب با اشاره به نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اقدامات پدافندغیرعامل را تبیین و تسهیل کننده اقدامات اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد با این رویکرد بطور حتم امسال شاهد شکوفایی و رشد توسعه اقتصادی کشور و استان خواهیم بود. وی با تبیین آمار مقایسه ای عملکرد پدافندغیرعامل استان از رشد سه برابری اقدامات سال 94 نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و یادآور شد بسیاری از این اقدامات مرهون تلاش دبیران پدافندغیرعامل بوده است و راه اندازی و اقدامات قرارگاه پدافندزیستی را یکی از برترین اقدامات استان دانست که موجب کنترل و پایش بسیاری از بیماریهای مشترک حوزه دام ، طیور و انسان شده است.

دبیرشورای پدافندغیرعامل استان با اشاره به تدوین و تصویب برنامه های سال جاری پدافندغیرعامل مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی خواستار اهتمام در اجرایی شدن برنامه های مذکور در طول سال در کارگروهها ودستگاههای اجرایی شد.

وی با اشاره به اهمیت پدافندغیرعامل ، این اداره کل را یکی از ارکان قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد با توجه به تدوین سند پدافنداقتصادی ، مردم محوری ، خود کفایی و تکیه برتولیدبومی و توانمند سازی را می توان از الزامات این حوزه برشمرد که نتایج خوبی را نوید خواهد داد.وی از تشکیل اتاق فکر قرارگاه در حوزه پدافندغیرعامل در روزهای آتی خبر داد وگفت: رصد و پایش تهدیدات اقتصادی و پایش توزیع صحیح منابع را از اقدامات اجرایی این اداره کل در این حوزه دانست و خواستار توجه جدی همگان به این موضوع شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر