۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۰۹۲۹
در نشست خبری مدیرعامل شرکت عمران شهراندیشه مطرح شد؛
مدیر عامل شرکت عمران شهراندیشه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران غرب استان تهران به تشریح عملکرد این مجموعه در دو سال گذشته پرداخت.

 محمد آئینی مدیر عامل شرکت عمران شهراندیشه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران غرب استان تهران به تشریح عملکرد این مجموعه در  دو سال گذشته پرداخت.


مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید اندیشه گفت: از ابتدای قبول این مسئولیت به هدف گذاری و بررسی نیازهای شهر اندیشه در حوزه‌های مختلف پرداخته شد تا با برنامه‌ریزی پایدار این نیازها را برطرف کنیم.

آئینی افزود: از جمله برنامه‌های به ثمر نشسته و اجرا شده در کنار پروژه‌های مسکن مهر می‌توان به اجرا و بهسازی معابر و پیاده‌روهای واقع در شهراندیشه اشاره کرد که رقمی بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر در فازهای ۳،۴و۵ اجرا شد.


مدیرعامل شرکت عمران شهر اندیشه اظهار کرد: در موضوع پروژه‌های مسکن مهر واقع در شهراندیشه که از ابتدای دولت یازدهم آغاز شد پیشرفت ۶۵ درصدی را در این پروژههای عمرانی با وجود مشکلات و موانع حاصل شد.

آئینی اظهار داشت: از میان واحدهای تکمیل شده در پروژه مسکن مهر، تعداد۲۳۰۰ واحد  با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری و تحویل گردید که تنها ۲ پروژه دیگر با پیشرفت ۷۰ درصدی و ۹۰ درصدی باقی مانده که در صورت تأمین آورده از جانب متقاضیان و همکاری سایر اعضا این دو پروژه باقی مانده نیز تا پایان شهریور ۹۵ به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل، اقدامات و مطالعات لازم در این حوزه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در حال پیگیری و انجام است که با همت مسئولین و بررسی کارشناسان این موضوع در شهر اندیشه اجرایی خواهد شد.


مدیرعامل شرکت عمران شهراندیشه افزود: حرکت به سوی تحقق ایرانشهر در شهراندیشه یکی از برنامه‌های مجموعه مدیریت شهراندیشه است به طوریکه بر مبنای تحقق ایرانشهر در شهر اندیشه و حقوق شهروندی، طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را در آینده نزدیک به سرانجام خواهیم رساند که از جمله آنها می‌توان به آغاز پروژه چهارباغ یا ره‌باغ که از میدان شهدای گمنام تا میدان خلیج فارس اندیشه است، اشاره کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر