۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۹۲۲
با اهدای لوحی از سوی استاندار و رییس شورای پدافند غیر عامل استان تهران از اقدامات اثربخش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان شرکت برتر در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر شد.
روابط عمومی توزیع نیروی برق تهران بزرگ در متن پیام سید حسین هاشمی، استاندار تهران خطاب به مدیر عامل و کارکنان توزیع برق تهران بزرگ آمده است:
 با صلوات بر محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)پدافند غیرعامل با هدف افزایش بازدارندگی ، تداوم فعالیت های ضروری، کاهش آسیب پذیری و تسهیل مدیریت بحران در راستای ارتقای پایداری ملی، همواره به عنوان یک اصل بنیادین در راهبرد دفاعی کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. که نیل به این اهداف مستلزم اهتمام کلیه مدیران و کارشناسان در سطوح مختلف اجرایی و نظارتی می باشد.

 لذا لازم میدانم از اقدام های ارزنده و تاثیرگذار جنابعالی در حوزه پدافند غیر عامل به ویژه بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل سال 1394، نهایت تقدیر و تشکر را داشته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در سایه توجهات حضرت بقیه الله العظم( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) مسئلت می نمایم.

 گفتنی است در نشست شورای پدافند غیرعامل استان تهران که صبح روز دوشنبه، بیست و چهارم اسفند ماه  در محل استانداری تهران برگزار شد، سید حسین هاشمی،استاندار تهران ضمن تقدیر از شرکت توزیع برق تهران به عنوان  دستگاه اجرایی برتر در حوزه پدافند غیر عامل گفت:استان تهران در اقدامات پدافند غیرعامل می تواند الگوی کشوری باشد و لازم است با برقراری ارتباط با صدا وسیما به ویژه در شبکه تهران موضوع افزایش آگاهی در سطح جامعه را افزایش دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر