۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۰۸۳۶
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عرصه جنگ اطلاعاتی را زنده‌ترین، واقعی‌ترین، جدی‌ترین، مخفی‌ترین و در عین حال مؤثرترین عرصه جنگ در دوره جدید دانست.
به‌منظور تجلیل از حماسه دلاورمردی‌ها و جانفشانی مدافعین حرم، مراسم بزرگداشتی به‌میزبانی دانشگاه اطلاعات و دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات با حضور اساتید، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی، مدیران ارشد وزارت اطلاعات و مهمان ویژه مراسم، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سردار سلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: شهدا که اهل آسمان، آنها را بهتر از اهل زمین می‌شناسند، ستاره‌هایی هستند که راه سعادت را به ما نشان می‌دهند؛ کسانی که استقلال، امنیت و آزادی ما، اعتبار جهانی ما، پیشرفت‌ها و بازدارندگی ما، همه مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های آنان است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) و سربازان رهبر عظیم الشأن انقلاب، نیروهای اطلاعاتی را چشمان نافذ و بیدار انقلاب دانست که به اعماق دنیای فکر و ذهن دشمنان نفوذ می‌کنند و به رمزگشایی آن می‌پردازند و در عرصه‌های اطلاعاتی، تفوّق اراده نظام را متجلّی می‌سازند.

جانشین فرمانده کل سپاه، عرصه جنگ اطلاعاتی را زنده‌ترین، واقعی‌ترین، جدی‌ترین، مخفی‌ترین و در عین حال مؤثرترین عرصه جنگ در دوره جدید دانست و فعالیت نیروهای اطلاعاتی در نبردهای سایبری، عملیات روانی، جنگ‌های شناختی، فریب‌های اطلاعاتی، نفوذهای استراتژیک و گاهی تاکتیکی دشمن را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.

سردار سلامی اظهار داشت: بخش مهمی از خنثی سازی توطئه دشمن مربوط به مجاهدت مردان گمنام ما در عرصه جنگ اطلاعاتی با دشمن است، باور کنید دستگیری ریگی اوج هنر شما را در اینکه نشان بدهید واقعاً یک نظام اطلاعاتی جهانی هستید، به اثبات رساند.

وی افزود: دشمن از استراتژی‌های آشکار به‌سمت استراتژی‌های پنهان حرکت می‌کند و اینجا قوای نیرومند جامعه اطلاعاتی باید نقش آفرینی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه، ضمن تبیین مؤلفه‌های قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران، به تشریح آخرین وضعیت منطقه‌ای و بین المللی پرداخت و اظهار داشت: علی‌رغم تلاش 37ساله دشمنان انقلاب اسلامی جهت جلوگیری از پیشرفتِ نفوذ جمهوری اسلامی، امروز شاهد سرافرازی نظام و افزایش گستره نور مقدس اسلام از جمله در قلب اروپا به‌برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشیم.

در ادامه جلسه، دانشجویان دانشگاه اطلاعات به‌پاس مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی دلاورمردان در سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات لوح سپاسی را به سردار سلامی به‌نمایندگی از مجموعه سپاه و نماینده وزارت اطلاعات تقدیم کردند.

در پایان مراسم، فضای مجلس با حضور پیکرهای مطّهر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس عطرآگین گشت و پس از مداحی و مرثیه سرایی، مراسم پایان یافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر