۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
کد خبر: ۲۰۷۶۱
استان کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل پدافند غیرعامل: بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در بین شبکه بانکی استان، از بانک های پیشرو در پیگیری مباحث مرتبط با پدافند غیر عاملی می باشد.
خبرنگار پایداری ملی

در کارگاه آموزشی، محسن ده محسنی مدیر بانک تجارت استان و رئیس کمیته پدافند غیر عامل بانک، با اشاره به جایگاه و اهمیت پدافند غیر عامل، بر ضرورت توجه مدیران به رعایت هشدارها و الزامات این بخش تاکید نمودند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به واقع شدن بخش زیادی از عملکرد سیستم بانکی در فضای مجازی گفت: در نظر گرفتن ملاحظات پدافند غیر عامل برای مجموعه بانک و ارتقای پایداری ارایه خدمات مستمر یک موضوع پایه واساسی است

وی در تاکید جایگاه پدافند غیر عامل و با اشاره به سخن مقام معظم رهبری" اگر پدافند غیر عامل نباشد تمام دستاوردها و فعالیت های جامعه در یک نصف از بین می رود" تصریح کرد:هدف پدافند غیر عامل اداره جامعه قبل از وقوع هر تهدید وخنثی سازی تهدیدات است.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان با تشریح ماهیت پدافند غیر عامل رسالت و اولویت های این حوزه را برنامه ریزی پیشگیرانه برای صیانت وحفاظت از جان، صیانت وحفاظت از منابع،تاسیسات، تجهیزات واماکن وهمچنین صیانت وحفاظت از تمامیت ارضی و سیاست های اقتصادی کشور در مواقع بحران نام برد.

محمود مومن نسب با اشاره به نامرئی بودن تهدیدات سایبری، اظهار داشت: فناوری اطلاعات وامنیت شبکه در سیستم های بانکی از اساسی ترین و مهم ترین موضوعات پدافند سایبری است که می بایست بصورت مستمر تحت تدابیر حفاظتی و مراقبتی باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل در پایان افزود: بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در بین شبکه بانکی استان، از بانک های پیشرو در پیگیری مباحث مرتبط با پدافند غیر عاملی می باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر