۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۰۷۵۷
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برگزاری موفق مانور ضربتی تقویت شبکه فرسوده قسمتی از فیدر هفت شرق در منطقه حسن آباد یزد خبر داد.
مهندس محسن نگارش پیش بینی و پیشگیری، امادگی، مقابله و بازسازی – بازتوانی را از اهداف برگزاری مانورهای بحران برشمرد و گفت: مانور ضربتی تقویت شبکه فرسوده منطقه حسن آباد یزد با نگاه افزایش انسجام گروه های عملیاتی در مرحله بازسازی انجام شده است.

وی تعویض  افزون بر 500 متر شبکه فشار متوسط 20 کیلوولت ، سه اصله پایه بتونی 12 متری و یراق آلات شبکه را از اقدامات صورت گرفته در مانور سه ساعته منطقه حسن آباد عنوان کرد و افزود: باحمایت واحدپشتیبانی فنی در نصب دیزل ژنراتور و مانور قسمی از شبکه ، خللی در استمرار انرژی الکتریکی مشترکین این منطقه از شهر وارد نشد.

مهندس غلامرضا گلنام ، مدیر برق شهرستان یزد نیز در سخنانی مشارکت گروههای عملیاتی بهره بردار در امورهای شهرستان یزد  و پیمانکاران سرویس و نگهداری را از مزیت های برگزاری مانورهای بهینه سازی شبکه دانست و خاطرنشان ساخت: فراهم کردن بسترمناسب برای حضور همزمان نیروها و بهره گیری از امکانات لجستیکی بخش پیمانکار و سازمان ، افزایش انسجام و سرعت عمل در مواقع بحران را در پی خواهد داشت.

شایان ذکر است مانور تقویت شبکه فرسوده فیدر هفت شرق به مدت سه ساعت در منطقه حسن آباد با حضور بهره برداران امورهای یک و دو ، پیمانکاران سرویس و نگهداری و همکاری سازمان هلال احمر با موفقیت برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر