۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۲۰۵۷۲
رئیس پدافند غیرعامل گاز گلستان خبرداد:
رئیس پدافند غیرعامل گاز گلستان از برگزاری موفق مانور رانش زمین همزمان با عملیات اجرایی تغییر مسیرشبکه اصلی گازدرخط تغذیه 14 روستای شهرستان مینودشت خبرداد.
سیدجواد میرشاهدهی گفت:این مانور با همکاری شهرهای معین مینودشت،گالیکش،کلاله و آزادشهرانجام گرفته که در این راستا با توجه به اینکه خط تغذیه گازتحت تنش و خطربرش قرار داشته و شریان اصلی گاز با اخلال مواجه می گردید که در این خصوص جهت جلوگیری از وقوع حوادث وقطع گازمشترکین عملیات اجرایی خط اصلاحی تحت مانوری واقعی برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی افزود:در این رزمایش واحد مهندسی با طراحی جدید مسیر عبور لوله که درمنطقه رانش قرار داشت را تغییر داد.

میرشاهدهی ادامه داد:در همین راستا حدود 250 متر لوله تعویض شد و به منظور انجام عملیات وصل شبکه گاز،جریان گاز تعداد 14 روستای شهرستان مینودشت که درامتداد مسیرقرار داشته و از این خط تغذیه می شدندطی هماهنگی های بعمل آمده با مسئولین ذیربط بویژه فرمانداری ،بخشداری و دهیاری روستاها و تدابیر مورد نظر قطع شد. 

وی تصریح کرد:درهمین زمینه طی برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر شد تا این عملیات در کوتاهترین زمان و با دقت بالا و بدون هیچگونه حادثه ای اجرا شود که خوشبختانه همکاری مسئولین منطقه بسیار مطلوب بوده و توانستیم این پروژه را که مانوری واقعی بوده را در کمتر از زمان تعیین شده اجرا نمائیم .

دیبر کمیته بحران گاز گلستان گفت:در این رزمایش علاوه برانجام عملیات مذکور،همزمان توانستیم در3 نقطه محدوده اشاره شده نیز پروژه وصل شبکه جدید گاز را نیز به مرحله اجرا در آوریم که این امرنیز با موفقیت به اتمام رسید و توانستیم به کلیه اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

رئیس پدافند غیرعامل گاز گلستان در خاتمه از مساعدت مدیر عامل وهمکاری بسیار خوب کارکنان شرکت و دستگاههای ذیربط  که درانجام این مانور این شرکت را یاری رساندند تشکر نمود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر