۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۰۵۱۹
در راستای بازدید های دوره ای مدیر کل پدافند غیرعامل استان، جلسه ای مشترک با حضور مدیرعامل و رییس مجتمع و سایر مدیران بخش ها و واحد های گوناگون مجتمع پتروشیمی خراسان شمالی برگزار گردید

در این دیدار که در مجتمع پتروشیمی خراسان و با حضور مدیر کل محترم مدیریت بحران استانداری نیز همراه بود، طرفین ضمن معرفی حوزه کاری خود به تبادل نظر و ارایه راهکار در خصوص بهبود وضعیت در شرایط بحران پرداختند. در ابتدای این جلسه، مهندس خانلقی مدیر مجتمع پتروشیمی خراسان شمالی ضمن خیر مقدم، خواهان همکاری و ارتباط بیشتر پتروشیمی و واحد های مختلف آن با سایر مدیران استان شد.

سپس مهندس ثروتی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی ضمن تشکر از مدیریت مجتمع، برگزاری چنین جلساتی را بسیار مفید فایده دانستند و به نقش ارزنده این مجتمع در اقتصاد و اشتغال استان اشاره نمود. پدافند غیرعامل یکی از موضوعات غیرزیرساختی اما پرهزینه در پتروشیمی قلمداد می گردد تا بی توجهی به آن می تواند هزینه های بسیاری را بر پتروشیمی وارد کند.

ایشان در ادامه اهمیت صنایع پتروشیمی از لحاظ حفظ بحران ها را متذکر  شده و عنوان کردند صنعت پتروشیمی از صنایع پرهزینه در راه اندازی و بازسازی بوده و همچنین اهمیت زیرساختی از منظر آسیب سخت افزاری یا نرم افزاری دارد که لازم است اقدامات پدافند غیرعامل در جهت مصون سازی آن انجام گیرد.

همچنین در ادامه جناب مهندس موسوی مدیر عامل شرکت پتروشیمی خراسان برقراری ارتباط بی واسطه مدیریت مجتمع با مدیران بحران و پدافند غیرعامل استان و ارایه اطلاعات دقیق و واقعی از صحنه حادثه  در هنگام وقوع بحران را امری ضروری در کاهش نشر شایعات و افزایش آرامش جامعه دانست.

در قسمتی از این دیدار، مهندس مهدی زاده مسئول H.S.E و پدافند غیرعامل مجتمع به ارایه گزارشی از توانمندی ها و امکانات موجود مجتمع پرداختند.

در پایان این دیدار و در راستای افزایش آگاهی مدیران و کارشناسان مجتمع پتروشیمی خراسان با موضوع پدافند غیرعامل، چهار بسته آموزشی شامل چندین جلد کتاب در حوزه های گوناگون پدافند غیرعامل و مدیریت بحران از طرف اداره کل پدافند غبرعامل اهدا گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر