۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۰۳۷۶
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از تخصیص 100 میلیارد ریال برای پدافند غیرعامل پروژه‌های آب استان بوشهر خبر داد.
شاپور رجایی اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر اقدامات ارزشمندی در راستای تامین آب مناطق مختلف استان انجام داده و تاکنون به نتایج خوبی نیز در این مسیر رسیده‌ایم.

وی افزود: اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه آب در این استان از اولویت‌های مسئولان استان است و تلاش داریم به گونه‌ای عمل کنیم که مشکلات آب کشاورزان به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر نسبت به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در راستای بهبود وضعیت تامین منابع اهتمام ورزیده‌ایم و با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر باید بیش از گذشته تلاش و فعالیت کنیم.

رجایی تصریح کرد: رعایت مسایل مربوط به پدافند غیرعامل در پروژه‌های این مجموعه از اساسی‌ترین طرح‌هایی است که مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت آب استان قرار دارد.

وی از تخصیص 100 میلیارد ریال برای پدافند غیرعامل پروژه‌های آب استان بوشهر خبر داد و گفت: این میزان اعتبار به منظور کاهش حساسیت‌های مربوط به پدافند غیر عامل است و باید پیش‌بینی لازم در مورد پروژه‌های مختلف انجام شود تا کمترین خسارت در آینده متوجه ما شود.

رجایی افزود: در سد رئیسعلی دلواری شاهد اجرای دقیق موارد مربوط با پدافند غیر عامل هستیم که در سایر پروژه‌ها نیز باید این مهم رعایت شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر