۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴
کد خبر: ۲۰۳۱۳
مهندس مرادی گفت: پایه ریزی و تأسیس انجمن علمی پدافند غیرعامل با تعامل دانشگاهها و راه اندازی کمیته های پژوهشی و تحقیقی اشاره و اعضای کارگروه را به شرکت فعال در همایش خزر که مقرر است در سال آتی با رویکرد شناسایی پنانسیلهای دریای خزر در آبادنی و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی،توریستی و غیره استان برگزار گردد، دعوت نمود.
ششمین نشست کارگروه آب و انرژی و پدافند غیر عامل استان گیلان در ایام ا... دهه مبارک فجر برگزار شد

ششمین نشست کارگروه آب و انرژی و پدافند غیر عامل استان مصادف با ایام ا... دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در سالن کنفراس شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد  

جلسه با  حضور مهندس مرادی مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری، دکترمجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و جمعی از معاونین ،مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید.

بر اساس این گزارش سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان بعنوان ریاست جلسه و کارگروه، ضمن اشاره به جایگاه خطیر  مبحث پدافند غیرعامل و تاکیدات مقام معظم رهبری، بر لزوم ایفای نقش اعضای کارگروه آب و انرژی و رعایت الزامات پدافندی در پروژه های در دست اجرا و تأسیسات مهم تاکید کرد.

دکتر نیکخوی در ادامه به پروژه مهم سد آیت ا... بهجت(شهربیجار) و تلاشهای مصروف برای اتمام عملیات و آبگیری آن در سال گذشته اشاره و ضمن تقدیر از حمایتهای استاندارمحترم و همه عوامل درون و برون شرکتی گفت: با توجه به اینکه از اهداف احداث این سد تامین آب شرب 10 شهرستان و بیش از 70 درصد جمعیت استان می باشد می طلبد با نگاه پدافندی به این سرمایه کلان استانی، گامهای نهایی را برای انتقال مطمئن آب به صورت سرپوشیده به تصفیه خانه بزرگ رشت وایجاد حاشیه امنیت در حرایم مخزن سد برداریم ایشان به موضوع تامین انرژی با رویکرد پدافند غیرعامل در قالب ترویج و توسعه نیروگاههای کوچک برقآبی (نیروگاههای میکرو) با توجه به حمایتهای مناسب وزارت نیرو و پتانسیلهای موجود در رودخانه های استان پرداخته و بر لزوم بستر سازی با هدف جذب سرمایه گذار در این زمینه تأکید نمود.

در ادامه ­ی جلسه مهندس مرادی مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری به تبیین برنامه­ها و اقدامات کلان اداره کل متبوع پرداخت.

 مهندس مرادی در ادامه به  پایه ریزی و تأسیس انجمن علمی پدافند غیرعامل با تعامل دانشگاهها و راه اندازی کمیته های پژوهشی و تحقیقی اشاره و اعضای کارگروه را به شرکت فعال در همایش خزر که مقرر است در سال آتی با رویکرد شناسایی پنانسیلهای دریای خزر در آبادنی و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی،توریستی و غیره استان برگزار گردد، دعوت نمود.

وی  در پایان از برنامه ریزی لازم برای دوره­ی آموزشی پدافند غیرعامل بمدت 12 ساعت، برای تعداد 750 نفر از کارکنان دولت که در پایان بهمن ماه برگزار خواهد گردید خبر داد و به تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل شهرهای استان که بصورت پایلوت در کشور صورت می پذیرد پرداخت که بعنوان نمونه طرح جامع شهر لنگرود برای حاضرین به نمایش درآمد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر