۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۰۲۶۵
سرلشکر فیروزآبادی:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تهدید سعودی‌ها مبنی بر لشکرکشی به سوریه نشانه سرگردانی آنها بوده و شکست کامل آنها در این میدان را تصدیق می کند.
 سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با نگاه به تحولات جاری منطقه و تهدیدات اخیر سعودی‌ها مبنی بر لشکر کشی به سوریه اظهار کرد: امروز سیاست امریکا در منطقه غرب آسیا براسب وحشی، لنگ و بیمار سعودی‌ها  سوار است. عربستان سعودی با شکست های پی در پی در عرصه های سیاسی، اقتصادی وتروریستی با رنجوری و ناتوانی، با عصبیت به هر سو می تازد و در چنین وضعیتی امریکا فقط چشم به دریاچه نفت ارزان، همراه سیاست سعودی‌ها شده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس که در ناکامی مطلق به سرمی برد امروز افسار این اسب را به دست گرفته است و هر سه دائما به زمین می خورند وبا یک عصبیت وسازش جدید ودوباره از جا برمی خیزند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه هیچ یک از کشورهای مسلمان در غرب آسیا و شمال افریقا از توطئه مثلث شوم امریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود درامان نمانده است، خاطر نشان کرد: هر روز خبر یک انفجار تروریستی یا یک جنایت داعشی و یا تهدید به لشکرکشی به یکی از کشورهای مسلمان به گوش می رسد که البته ریشه همه آنها در وهابیت سعودی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: وقت آن رسیده است که کشورهای مسلمان به هوش آیند و به فکر امنیت، استقلال، اقتصاد و فرهنگ مردم خود باشند وامریکایی ها را از این اسب پیاده کنند.

سرلشکر فیروز آبادی در ادامه به آشکار شدن اختلافات و جدال قدرت در آل سعود گفت: اختلافات میان خاندان سعودی از یکطرف وسلطه طلبی بر کشورهای عرب و مسلمان از سوی دیگر در کنار  کشتار مردم بی گناه یمن و حجاز، دل های حاکمان بی تجربه و بی خرد سعودی را سیاه کرده است وتردیدی نیست فواره چون بلند شود سرنگون شود.

وی همچنین تهدید سعودی‌ها مبنی بر لشکرکشی به سوریه را ازنکات قابل تامل در عرصه تحولات امروز منطقه توصیف وافزود: مردم سوریه پس از تحمل چند سال جنگ وتروریسم تحمیلی سعودی‌ها، تازه وحدت پیدا کرده اند و با سرکوب تروریست و دست یابی به پیروزی‌های راهبردی  دارند به ساحل آرامش می‌رسند که شاهد بلند شدن صدای سعودی‌ها مبنی بر اعزام نیروی زمینی به سوریه هستیم و متاسفانه  کارتر وزیر دفاع امریکا که خود تحریک کننده آل سعود به جنگ است از آن حمایت می کند اما این نشانه سرگردانی آنها بوده و شکست کامل آنها در این میدان را تصدیق می کند.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: آل سعود و امریکا راهی ندارند جز آنکه از ظلم و خون ریزی و تهدید وارعاب تو خالی علیه کشورهای منطقه دست برداشته و در سیاست های شکست خورده تجدید نظر کنند، تا منطقه دوباره آرامش را بخود ببیند و ملت ها هم به حل مسائل خود بپردازند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر