۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۰۱۶۳
كارگاه آموزشي اصول و مباني، مبحث 21 ساختمان و بمب هاي EMP در اداره كل راه و شهر سازي جنوب استان (ايرانشهر) با حضور مديران و كارشناسان اداره كل برگزار گرديد.
 كارگاه آموزشي اصول و مباني، مبحث 21 ساختمان و بمب هاي EMP  در اداره كل راه و شهر سازي جنوب استان (ايرانشهر) با حضور مديران و كارشناسان اداره كل برگزار گرديد.

برگزاري كارگاه آموزشي در اداره كل راه و شهر سازي جنوب استان
در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه (14 و15 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر و بصورت فشرده ) و همزمان با روزهاي آغازين دهه مبارك فجر به در خواست اداره كل راه و شهرسازي ايرانشهر يك دوره كارگاه آموزشي با حضور اساتيد و مربيان اداره كل پدافند غيرعامل استان برگزارشد.

اين كارگاه آموزشي با هدف انتقال مفاهيم و اصول پدافند غير عامل و همچنين بيان مباحث تخصصي و بالا بردن سطح علمي كاركنان آن مجموعه برگزار گرديد.

 حيدري كارشناس آموزش پدافند غير عامل استان ضمن بيان اصول و مباني پذافند غير عامل با بيان فرمايشات مقام معظم رهبري توجه شركت كنندگان را معطوف به اهميت بالاي انجام ماموريت هاي پدافند غير عامل در كشور دانست و گفت : غفلت و شعاري برخورد كردن با اين اصول هزينه ها و تبعات سنگيني را در آينده كشور بوجود خواهد آورد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اهتمام  و جديت مسئولين كار را به سر انجام ميرساند و امروزه ديگر اهميت پدافند غير عامل براي همه مسئولين بايد مشخص باشد.

برگزاري كارگاه آموزشي در اداره كل راه و شهر سازي جنوب استان

همچنين مراديان ( رئيس گروه طرح واجراء) يكي ديگر از مربيان و اساتيد پدافند غير عامل استان با بيان قوانين ومقررات پدافند غير عامل به تشريح مباحث مبحث 21 ساختمان پرداخت و گفت اولويت اصلي كشور حفاظت و مصون سازي مراكزحياتي و حساس كشور مي باشد و رعايت نكات مهم و كليدي باعث كاهش آسيبها و مخاطرات و عدم نفوذ دشمن خواهد شد و البته رعايت خيلي از نكات كوچك اما كليدي پدافند غيرعامل ميتواند در زندگي شخصي افراد ايفاي نقش كند. بعنوان مثال عايق بندي ساختمانها و استفاده از شيشه هاي دو جداره ميتواند در كاهش هزينه ها واتلاف انرژي نقش بسزايي ايفا كند. 

در ادامه و در دومين روز از برگزاري اين كارگاه آموزشي نارويي مربي واستاد تدريس بمبهاي غير كشنده و EMP  با بيان ساختار عملكرد اين بمب ها گفت استفاده از اين بمب ها در جنگ آمريكا عليه عراق صورت پذيرفت و با استفاده ازاين بمبها خطوط ارتباطي مهم از كار افتاد و توان ارتباطي فرماندهان نظامي با خطوطي عملياتي از بين رفت .

شايان ذكر است اين كارگاه آموزشي با برگزاري آزمون كتبي در ساعت 12 امروز به پايان ميرسد و در پايان براي شركت كنندگان گواهينامه شركت در دوره صادر خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر