۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۵۳
سردار جلالی در پیامی بمناسبت یوم الله 22بهمن;
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور:22 بهمن، میعاد آزادی خواهان، عدالت طلبان و موحدان است و ملت ایران نشان داد، این روز بزرگ را به عنوان نماد اصلی انقلاب به خوبی پاس خواهد داشت.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:


یا ایها الذین آمنو ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد آیه 7)

بهمن ماه، یادآور تاریخ اراده ملت ایران برای تغییر سرنوشت خود است، ، دستاورد شگفتی که مرهون خودباوری ملتی پایدار و رهبری مردی از تبار آفتاب، معمار انقلاب، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود و22 بهمن، میعاد آزادی خواهان، عدالت طلبان و موحدان است و ملت ایران نشان داد، این روز بزرگ را به عنوان نماد اصلی انقلاب به خوبی پاس خواهد داشت.

اکنون در سی و هفتمین سالروز به ثمر نشستن رستاخیزی هستیم که ضمن در هم نوردیدن مرزهای جغرافیایی و علاوه بر رساندن پیام رهایی بخش خود به گوش مظلومان و مستضعفان جهان، به مرکز فرماندهی قلوب میلیون ها مسلمانی تبدیل شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیباترین نشانه از اسلام راستین در فراسوی قرائت‌های غرب گرایانه از یک سو و جریان های تکفیری و سلفی از سوی دیگر قرار داده است و بی شک این مهم، وظیفه ما را به عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است.

تقارن سالگرد اين ميراث گران بهاي امام راحل و شهداي عظيم‌الشان انقلاب با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرصت مناسبي است كه مي‌توان با استفاده از آن، مسيري روشن‌تر را براي اين حركت الهي ترسيم نمود، چرا كه انقلاب اسلامي مردم ايران، تداوم بخش قيام خونين عاشورا و پايمردي بر آموزه‌هاي انقلاب ،با قرار گرفتن در چهارمين دهه حيات طيبه انقلاب شكوهمند اسلامي و با نگاهي به گذشته مي‌توان به وضوح دريافت كه نقطه عطف اين مجاهدت‌ها، حركت به سوي حاكميت ارزش‌هاي اسلامي و ايجاد جامعه‌اي عاري از ظلم و سرسپردگي بوده است.

حضور آگاهانه و عاشقانه و گسترده مردم و راهپيمائي وحدت بخش بي شك آمال بدخواهان ما را به يأس و عزم و اراده ما را در پيشبرد انقلاب اسلامي رقم زده و روح شهيدان مان را شاد تر خواهد ساخت.

افتخار داریم که در روز 22 بهمن قطره‌ای از اقیانوس زلال و بی‌کران ملت ایران باشیم ، مطمئنا خدای متعال این ملت را در رسیدن به آرمان‌های بلند الهی خود همچنان یاری خواهد کرد.

"ألیس الصّبٌح بقریب"


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر