۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۴۷
مهندس امیر مرادی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و هیات همراه از اداره کل انتقال خون استان بازدید و با دکتر داودی مدیرکل انتقال خون گیلان دیدار و گفتگو کرد.

مهندس امیر مرادی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و هیات همراه از اداره کل انتقال خون استان بازدید و با دکتر داودی مدیرکل انتقال خون گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل از مهمترین مرکز حیاتی استان گیلان

در این دیدار دکتر داودی ضمن ارایه ی گزارش مبسوطی از روند فعالیت های انتقال خون افزودند:به لحاظ شرایط ویژه انتقال خون و حاکمیتی بودن این سازمان، جایگاهی بسیار حیاتی در بحث پدافند غیرعامل را دارد.

وی در ادامه به روند فعالیت های انتقال خون در زمینه تهیه فرآورده های خونی، آزمایشگاه تشخیص طبی، تهیه و ارسال پلاسما به شرکت پالایشگر، اشاره نمود و توضیحاتی ارایه داد.

وی با اشاره به اهمیت سازه های انتقال خون در مواقع پدافندی اعلام کرد: استان گیلان نیاز به مرکز شماره دو انتقال خون در شهر رشت دارد که تا تامین اعتبار آن مرکز، بازسازی ساختمان موجود بر اساس اصول پدافندی از اولویت این سازمان می باشد.

در ادامه مهندس مرادی از واحدهای مختلف اداره کل نظیر، فرآورده، آزمایشگاه روتین، سرولوژی، سردخانه و آزمایشگاه تشخیص طبی و سیستم ژنراتور اتومات تولید برق اضطراری این اداره کل دیدن نمودند. 

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل از مهمترین مرکز حیاتی استان گیلان

 در پایان مهندس مرادی و هیات همراه خون خود را جهت مصرف بیماران نیازمند اهداء کرده و از پرسنل زحمت کش این مرکز تشکر و قدردانی نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر