۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۹۹۲۵
جلسه شورای پدافند غیر عامل استان چهار محال و بختیاری به ریاست استاندار محترم و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه و مدیر کل پدافند غیر عامل استان، فرمانداران و اعضای شورای پدافند غیر عامل و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار گردید. در این جلسه از دستگاه های برتر در حوزه پدافند غیر عامل با لوح تقدیر از طرف استاندار قدر دانی بعمل آمد.

جلسه شورای پدافند غیر عامل استان چهار محال و بختیاری به ریاست استاندار محترم و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه و مدیر کل پدافند غیر عامل استان، فرمانداران و اعضای محترم شورای پدافند غیر عامل و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه علی محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان ضمن خیر مقدم از زحمات کلیه دستگاه های اجرایی ، نظامی ، انتظامی و امنیتی بخصوص در هفته پدافند غیر عامل تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ، فرماندهی انتظامی استان ، شرکت نفت استان و مدیر کل دفتر فنی استانداری به نمایندگی از کارگروه های یازده گانه اهم فعالیت های خود در طول سال بخصوص هفته پدافند را بیان نمودند.

قاسم سلیمانی دشتکی  شرکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را باعث افزایش پایداری ملی و اقدامی در راستای پدافند غیر عامل دانست. وی ضمن تقدیر از زحمات دولت اشاره داشت، فرصت بدست آمده در پسا برجام باید زمینه ساز رشد و شکوفایی ، بخصوص پژوهش و نو آوری در مراکز علمی و تحقیقاتی فراهم سازد.تا ما بتوانیم از فرصت بدست آمده به بهرین نحو ممکن استفاده نماییم. همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی به این مهم توجه ویژه ای بشود.همچنین ما باید اولویت فعال سازی بنگاه ها و خروج از رکود باشد. همچنین بیان داشتند تلاش در جهت افزایش شرکای تجاری در سطح منطقه وجهان بخصوص در زمینه محصولات استراتژیک مثل انرژی، نفت و... میتواند در راستای پدافند غیر عامل باشد.

ایشان بیان داشتند با توجه به این که تهدیدات مستمر و دائمی می باشد و درعالم سیاست نه دوست دائم وجود دارد و نه دشمن دائم باید دستگاه های اجرایی کارگروه ها با محوریت اداره کل پدافند غیر عامل نسبت به پایش دائمی تهدیدات اقدام نمایند. در مبحث تهدیدات شرکت و دستگاه های خدمات رسان مثل آب، برق ، گاز و... از اهمیت بیشتری برخوردارند.

فرمانداران محترم موضوع پدافند غیر عامل و مدیریت بحران را جدی بگیرند،اداره کل پدافند غیر عامل آموزش را تا سطح بخش ها گسترش بدهند، استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و صدا و سیما مورد تاکید باشد.

وظیفه دولت و حاکمیت حفظ سلامت و امنیت مردم کشور میباشد ، تمامی دستگاه ها وظیفه دارند در این راستا اقدام نمایند ، دانشگاه علوم پزشکی باید به صورت مسمتر بیماری های نو ظهور را کنترل کند تا خدای نکرده به یک بحران تبدیل نگردد.دستگاه های امنیتی ، نظامی و انتظامی بصورت مستمر نسبت به برگزاری رزمایش جهت هماهنگی بیشر اقدام نمایند.

در ادامه جلسه از دستگاه های برتر در حوزه پدافند غیر عامل با لوح تقدیر از طرف استاندار محترم قدر دانی بعمل آمد. ضمنا مقرر گردید دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای برنامه به مناسبت دهه فجر با موضوع پدافند غیر عامل اقدام نمایند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر