۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۹۹۲۲
مانور زلزله و مقابله با شرایط اضطراری با هدف سنجش میزان آمادگی و ارتقای توان عملیاتی واحدهای اجرایی و خدماتی در سطح شهرستان گمیشان با موفقیت اجراشد.
 رئیس پدافند غیرعامل و دبیر مدیریت‌بحران گاز گلستان درخصوص جزییات برگزاری این مانور گفت: در این مانور یک‌روزه که از ساعت ٧:٣٠ صبح آغاز شده و تا ساعت ١٤ به‌طول انجامید، اکیپ‌هایی از نیروی انتظامی، پلیس‌راهور، جمعیت هلال‌احمر و آتش‌نشانی، این شرکت را همراهی می‌کردند.

سیدجواد میرشاهدهی افزود: خوشبختانه مانور مذکور براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌صورت منظم اجرا شد و توانستیم به‌اهداف موردنظر در راستای سنجش سطح آمادگی نیروها در مقابله با شرایط بحرانی و واکنش مناسب دست یابیم.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری مانور، مهندس صفرعلی جمال‌لیوانی، مدیرعامل گاز گلستان با همراهی تعدادی از اعضای ستادبحران با حضور در منطقه از مراحل برگزاری مانور و برنامه‌های در دست اجرا بازدید کرده و از روند انجام مانور ابراز رضایت و از متولیان برگزاری آن و سایر دستگاه‌های پشتیبان که این شرکت را در برگزاری موفق مانور یاری می‌رساندند، تقدیرکرد. 
 
میرشاهدهی با بیان این‌که در این رزمایش علاوه‌بر کارکنان عملیاتی شهرستان گمیشان، گروه‌هایی از شهرستان‌های معین کردکوی، آق‌قلا و بندر ترکمن نیز حضور داشتند، تصریح‌کرد: پس از اتمام مانور، ضمن اقامه نماز جماعت، جلسه ارزیابی نیز با حضور معاون امور بهره‌برداری، معاون فرماندار گمیشان، بخشدار و تنی چند از مدیران منطقه تشکیل شد که در این جلسه مهندس امین‌الله قندی، معاون امور بهره‌برداری گاز گلستان با تقدیر از برگزاری مطلوب مانور، رهنمودهای ارزشمندی ارایه کردند.

رئیس پدافند غیرعامل و دبیر مدیریت‌بحران گاز گلستان درخاتمه گفت: در پایان جلسه ارزیابی نیز معاون فرماندار گمیشان از مهندس جمال‌لیوانی، مدیرعامل گازگلستان و دست‌اندرکاران برگزاری این مانور تقدیر کرده و انجام این‌گونه مانورها و استمرار آن را جهت مدیریت مطلوب شرایط بحرانی به‌ویژه بلایای‌طبیعی بسیار مهم خواند و بر آمادگی شهرستان جهت هر نوع همکاری در سال‌های آینده تاکید کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر