۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۹۹۱۷
استاندارچهارمحال وبختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالای آحاد جامعه را نوعی پدافند غیرعامل برای کشور دانست.
قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در شورای پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسوولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید زیرساخت های لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و گسترده فراهم کنند.

وی بر تهیه و تدوین سند راهبردی پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد و افزود: در این سند باید تمامی شرایط اقلیمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی استان مورد توجه قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: پدافند غیرعامل باید از حالت تئوریک خارج شده و در آن عملگرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی نقش رسانه های گروهی در آگاه سازی مردم برای مقابله با حوادث احتمالی را موثر ارزیابی کرد و گفت: پدافند غیرعامل نقش مهمی در افزایش مدیریت بحران دارد.

وی تأکید کرد: همراهی و همفکری دولت و مردم در حوزه پدافند غیرعامل، باعث ارتقای امنیت ملی در بخش های داخلی و خارجی می شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت و گوهای هسته ای را برای به سرانجام رساندن برجام، پیروزی بزرگی در تاریخ ایران و عرصه جنگ نرم عنوان کرد و یادآور شد: در این مذاکرات به دنیا ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای برای ارتقاء شاخص های علمی، فناوری های نوین و فعالیت های دانش بنیان است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در دوران پساتحریم باید با افزایش سرمایه گذاری خارجی در داخل کشور نسبت به حمایت از تولید داخلی و رونق اقتصادی اقدام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اکنون باید مراقب باشیم که با اتکا به درآمدهای نفتی دچار روزمرگی نشویم.

در این نشست از مدیران فعال شورای پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر