۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۹۸۷۶
جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به ریاست دکتر خباز استاندار سمنان و با حضور معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضای شورا در مورخ 4/11/94 در استانداری سمنان تشکیل گردید.

جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به ریاست دکتر خباز استاندار محترم استان و با حضور سردار حیدری معاون محترم بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضای شورا در مورخ 4/11/94 در استانداری سمنان تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه  پازوکی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر شورا ضمن خیرمقدم ، گزارشی از اقدامات بعمل آمده در این حوزه را باستحضار اعضای جلسه رسانده و سپس معاون  بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور به ارائه مطالبی در خصوص تاریخچه جنگ ها و پدافند غیرعامل در جهان ، ملاحظات ، اهداف ، چرخه اقدامات ، انواع تهدیدات و حوزه های تخصصی پدافند غیرعامل و استراتژی نوین امریکا در مقابله با کشورهای مستقل و نهضت های انقلابی جهان پرداختند.

 در ادامه دکتر خباز با بیان اینکه دستور اسلام آمادگی دائمی در برابر دشمنان می باشد، پدافند غیرعامل را آمادگی در همه زمینه ها دانسته و از اعضای شورا و مدیران استان خواست موضوع پدافند غیرعامل را بسیار جدی تلقی نموده و در تحقق آن کوشا باشند.

وی ضمن اشاره به اقدامات و تدابیر ارزشمند قرارگاه استانی در راستای مقابله با بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان ، آن را نشانه ای از همدلی و هماهنگی  خوب مدیران استان دانسته و احساس مسئولیت و تلاش همگانی را در ایجاد آرامش در استان مورد تأکید قرار دادند.

همچنین در پایان جلسه ابلاغ فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی (شفا) استان با امضای سردار سرلشگر بسیجی دکتر فیروزآبادی ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور توسط معاون  بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور  تقدیم استاندار سمنان گردید.    

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر