۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۸۷۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مخازن سوخت شهر یاسوج به لحاظ پدافند غیرعامل و امنیتی مشکل‌آفرین است، گفت: جابه‌جایی این مخازن نیازمند تأمین اعتبار از سوی وزارت نفت است.
سید موسی خادمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات مخازن سوخت شهر یاسوج گفت: در همه جای کشور زمانی که شهرها هیچ‌گونه توسعه نداشتند اینگونه تاسیسات ایجاد شده و اکنون با پیشرفت شهر وجود تاسیساتی مانند مخازن سوخت یاسوج با فضاهای شهری سازگار نیست و به لحاظ امنیتی، شهرسازی و کاربری مطلوب نبوده و در بلندمدت باید از حوزه شهری خارج شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل خطرآفرین بودن این تاسیسات در کمیته پدافند غیرعامل مصوب شد که مخازن سوخت شهر یاسوج جابه‌جا شوند که جابه‌جایی این تاسیسات نیازمند اعتبارات زیادی است.

وی تصریح کرد: جابه‌جایی این مخازن در نگاه وزارت نفت وجود دارد اما تاکنون تأمین اعتباری صورت نگرفته که جابه‌جایی این مخازن نیازمند اختصاص اعتبار از سوی وزارت نفت است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در برنامه‌ای کوتاه‌مدت باید به گونه‌ای مدیریت کنیم و ابزار کار را به کار ببریم که اگر مشکلی در مخازن سوخت پیش آمد شهر دچار مشکل و آسیبی نشود که این کار انجام شده و بخشی در حال انجام است و حداکثر ایمنی ایجاد شده است.

خادمی تصریح کرد: وجود این مخازن از نظر پدافند غیرعامل، زیبایی شهر و تعیین کاربری مشکل‌آفرین است و جابه‌جایی آنها از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر